دبير‌كل آبادگران جهادي: بعيد است ريش‌سفيدي، مشكلات اصولگرايان را حل كند

دبير‌كل آبادگران جهادي تاكيد كرد: بعيد است هيچ گونه ريش سفيدي به حل اين مشكلات كمك كند كه اين امر نيز به دليل نگاه منهاي روحانيتي است كه دولت به مسائل سياسي دارد.

به گزارش ایلنا، علي دوراني، در رابطه با پيشنهادات مطرح شده براي حل و فصل اختلافات پيش آمده در جبهه اصولگرايان اظهار داشت: از دو زاويه به اين قضيه مي‌توان نگاه كرد، اول اينكه اين مشكلات فراتر از بحث اختلافات ميان اصولگرايان است كه اين امر دو دليل عمده دارد و اولين مشكل اين است كه دولتي كه بر سركار است خود را اصولگرا نمي‌داند، بنابراين نمي‌توان اختلاف ميان دولت و طيف‌هاي اصولگرا را اختلاف ميان اصولگرايان دانست .

دوراني درباره مانع دوم اتحاد ميان اصولگرايان افزود: بعيد است هيچ گونه ريش سفيدي به حل اين مشكلات كمك كند كه اين امر نيز به دليل نگاه منهاي روحانيتي است كه دولت به مسائل سياسي دارد.

دواني يادآور شد: بزرگان و نخبگان اصولگرا اگر شيخوخيتي درون اين جريان دارند به پشتوانه جايگاه روحاني ايشان است و اگر قرار است اين جايگاه ناديده گرفته شود مشكلات بزرگي بوجود مي‌آيد.

اين فعال سياسي اصولگرا با تاكيد بر سياست جذب حداكثري و دفع حداقلي كه توسط رهبر جمهوری اسلامی مطرح شده است گفت: با استفاده از رهنمود مقام معظم رهبري مي‌توانستيم‌ مشكلات اصولگرايان را به نوعي حل كنيم .

دبير كل آبادگران جهادي در پايان تاکید کرد: كساني كه آن فتوا با معنويات شان هماهنگ نيست نمي‌توانند شيخوخيت اصولگرايان را نيز تحمل كنند.

0 comments:

ارسال یک نظر