خشم کیهان از بیانیه هوشمندانه میرحسین موسوی


بیانیه شماره 17 میرحسین موسوی که در پی حوادث عاشورای خونین تهران صادر شد، خشم روزنامه کیهان و سایر افراطیون و رسانه های وابسته به آنها را برانگیخت.

به گزارش نوروز، مهندس موسوی در بیانیه اخیر خود که صبح امروز منتشر شد، ضمن محکوم کردن برخوردهای خشن صورت گرفته با مردم عزادار در روز عاشورا، نسبت دادن جنبش سبز به قدرت های بیگانه و گروهک منحوسی همچون منافقین را ناشی از "چشم بستن به ماهیت مشکلات ملی کشور" دانسته است.

کیهان ضمن حمله به بیانیه مهندس موسوی و تکرار ادعاهای واهی خود مبنی بر حضور اعضای گروهک منافقین در میان اعضای جنبش سبز به شخصیت ها و رسانه هایی که بیانیه موسوی را خیرخواهانه دانسته اند، تاخته است!

این روزنامه در خبر ویژه خود که عنوان آن "بیانیه شماره 17 اردوگاه عمر سعد" است، کوچکترین اشاره ای به راه حل های پنجگانه مهندس موسوی نکرده و طبق روال مرسوم این روزنامه جنبش سبز را به خارج نسبت داده و سران آن را مهره های خارجی نامیده است.

پیش از این برخی سایت های اینترنتی کودتاگران نیز به شدت به بیانیه اخیر میرحسین موسوی حمله کرده بودند.

متن "خبر ویژه " کیهان درباره بیانیه مهندس موسوی رابخوانید:
بيانيه شماره 17 اردوگاه عمر سعد (خبر ويژه)

ميرحسين موسوي پس از 5 روز سكوت نسبت به حرمت شكني بي سابقه اوباش ضدانقلاب در روز عاشوراي حسيني، بيانيه اي عمر سعدي صادر كرد و هتاكان به ساحت امام حسين عليه السلام را «مردم خداجو» خواند! عمرسعد در روز عاشورا براي تحريك اوباش عليه امام حسين(ع) گفته بود «اي لشكر خداسوار شويد و حمله كنيد كه حمله به سوي حسين، بشارت بهشت است»!حالا يكي از سران فتنه هتاكان و حرمت شكنان روز عاشورا را كه مورد انزجار ده ها ميليوني ملت ايران قرار گرفتند، مردم خداجو معرفي مي كند.
موسوي در بيانيه خود مي نويسد: براي مراسم عاشوراي حسيني عليرغم درخواستهاي فراوان، نه جناب حجت الاسلام والمسلمين كروبي اطلاعيه دادند و نه حجت الاسلام والمسلمين خاتمي اطلاعيه صادر كردند و نه بنده و دوستانم. با اين وصف يك بار ديگر مردمي خداجوي به صحنه آمدند و نشان دادند كه شبكه هاي وسيع اجتماعي و مدني كه در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خودجوش شكل گرفته است، منتظر اطلاعيه و بيانيه نمي مانند. در ميان طوفاني از تهديدها و تبليغات و تكفيرها و اهانتها، عزاداران حسيني در اين روز مقدس حسين حسين گويان به صورت مسالمت آميز و بدون شعارهاي تند روانه ميدانها و مسيرهايي شدند كه خود انتخاب كرده بودند و اين بار نيز چون دفعات گذشته با اعمال تحريك آميز مواجه شدند.
وي توضيح نداد كه مگر ملت ايران در طول سال ها و قرن ها با بيانيه براي سوگواري عاشوراي حسيني فراخوانده شده اند كه كساني از وي و خاتمي و كروبي براي عاشورا بيانيه مي خواستند؟! در عين حال او به جاي آن كه به اجتماع چند ميليوني عاشورائيان (فقط در تهران) اشاره كند، ترجيح داده به آشوبگري گروه هاي 40-30 نفره اوباش سازمان يافته و تحريك شده در روز عاشورا استناد كند و اقدامات وحشيانه و بي سابقه آنها را «مسالمت آميز» و «بدون شعارهاي تند» بخواند. برخلاف ادعاي موسوي، رسانه هاي استكباري حامي وي در آمريكا و انگليس، مسيرها را به اوباش ديكته كرده و در چند روز قبل از عاشورا تكرار مي كردند و اصرار موسوي در خودجوش و مردمي و مسالمت آميز توصيف كردن جنايت روز عاشورا ترديدي باقي نمي گذارد كه شخص وي با اوباش فتنه گر هماهنگ بوده است.
موسوي در دفاع از اوباش پيرو يزيد، پا را فراتر گذاشته و آنها را كه حداكثر چند صد نفر بيشتر نمي شدند «نخبگان و روشنفكران و دانشگاهيان و فعالان سياسي» توصيف كرده، بي آنكه اذعان كند آتش زدن بانك ها و مغازه ها و موتورسيكلت عزاداران حسيني يا حمله به مردم سوگوار و رقاصي و كف و سوت و فحاشي عليه دستاوردهاي اصلي انقلاب اسلامي، فقط از اوباش اجير شده ضد انقلاب برمي آيد.
وي در حالي كه مسئوليت خون ده ها شهروند بي گناه در كنار تدارك آتش فتنه به نفع دشمن بر دوشش سنگيني مي كند، نوشت: بنده به صراحت و روشني مي گويم فرمان اعدام و قتل و زنداني كروبي و موسوي و امثال ما مشكل را حل نخواهد كرد... من ابايي ندارم كه يكي از شهدايي باشم كه مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق ديني و ملي خود تقديم كردند و خون من رنگين تر از آن شهدا نيست.
موسوي در ادامه روند مغالطه 9 ماه گذشته، به تعبير حضرت امام با مضمون «بكشيد ما را، ما نيرومندتر مي شويم» استناد كرد و افزود: تهمت همراهي با قدرت هاي بيگانه مستكبر و افراد بدنام و جريان هاي منحوسي چون منافقين به فرض آن كه به حذف فيزيكي تعدادي از خدمتگزاران اسلام و مردم منتهي شود ناشي از چشم بستن به ماهيت مشكلات ملي كشور است. من به عنوان يك دلسوز مي گويم منافقين با خيانت ها و جنايت هاي خود مرده اند، شما براي كسب امتيازهاي جناحي و كينه ورزي آنها را زنده نكنيد. من لازم مي دانم به هويت اسلامي و ملي و مخالف سلطه بيگانگان و وفادار به قانون اساسي ما و جنبش سبز تأكيد نمايم. ما پيروان اباعبدالله الحسين عليه السلام هستيم. ما شيفتگان حريتي هستيم كه مناديش آن امام مظلوم بود.
اين فرازها از بيانيه موسوي نيز انباشته از فريب و سفسطه است. تعابيري نظير «بكشيد ما را، ملت ما بيدارتر مي شود» از سوي بزرگاني چون حضرت امام و شهيد بهشتي خطاب به رژيم آمريكا و گروهك تروريستي منافقين ابراز شد و با تأسف تمام امروز آمريكا و مزدوران منافق آنها بارها و صراحتاً از شخص آقاي موسوي حمايت كرده اند كه آخرين آنها پس از حوادث سياه روز عاشورا بود. آقاي موسوي هرگز جرأت ندارد توضيح دهد كه چرا آقاي اوباما و خانم مريم قجر عضدانلو ابريشمچي رجوي صراحتاً از فتنه سبز و شخص وي حمايت هاي صريح مي كنند؟ و منافقين مرده را چه كسي جز همين آقاي موسوي و كروبي و خاتمي با تحريك به آشوب هاي خياباني احيا كردند؟! امام حسين(ع) فرمود مثل مني با مثل يزيد بيعت نمي كند و دور است از ما ذلت. آيا غير از اين است كه آقاي موسوي و باندي كه دور وي را گرفته اند با رژيم هاي استكباري آمريكا و انگليس بيعت كرده و تحت الحمايگي مستكبران را جايگزين حريت و مليت و استقلال كرده اند؟! آيا امام حسين به يزيد و يزيديان سر تسليم و تعظيم فرود آورد يا اين، شيوه سران فتنه سبز بود!؟
موسوي پس از آن كه اوباش اهانت كننده به امام حسين(ع) را «مردم خداجو»! مي نامد در بخش ديگري از بيانيه، باطن خود را بيشتر لو داده و نوشت: مضحك است به ما تهمت اهانت به قرآن، عاشوراي امام حسين يا پاره كردن عكس حضرت امام قدس سره زده شود. مسلماً حرمت شكني اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد، مورد تأييد ما نيست.
يكبار ديگر عبارات مذكور را مرور كنيد «اگر حرمت شكني صورت گرفته باشد»، «مورد تأييد ما نيست»؛ همين! به عبارت ديگر اگر حرمت شكني - اگر هم انجام گرفته باشد كه نيست و صرفاً مردم خداجوي نخبه به خيابان آمده اند!- از سوي ما محكوم نخواهد شد و فقط تأييد نمي كنيم.
اين عنصر بازي خورده و آلت دست آمريكا و انگليس و اسرائيل، در پايان بيانيه خود و در ادامه تبعيت از خط استكباري -اظهارات اخير اوباما- مدعي شد. «تا وجود يك بحران جدي در كشور به رسميت شناخته نشود، راهي براي خروج از مشكلات پيدا نخواهد شد». البته وجود بحران يك واقعيت است اما براي فتنه گران به بن بست رسيده نه ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي. 13 ميليون رأي در انتخابات 22 خرداد كجا و باقي ماندن چند صد- يا حداكثر چند هزار- نفر ضد انقلاب و اوباش سازمان دهي شده در كنار اين مهره ورشكسته آمريكا كجا؟
موسوي در حالي كه در معرض محاكمه و مجازات قرار دارد و فشار توده ملت براي مأاخذه وي به خاطر خيانت ها و جنايات انجام شده رو به گسترش است، شيوه فرار به جلو را پيشه كرد و خواستار آزادي برخي عناصر اصلي و بازداشت شده فتنه گرديد.
انتشار اين بيانيه هر چند كه ماهيت به بن بست رسيده فتنه اخير را آشكار مي كند اما از سوي محسن رضايي و برخي سايت هاي وابسته به وي نظير آينده به عنوان انعطاف و خيرخواهي! معرفي شده است. گفتني است برخي از اين سايت ها طي ماه هاي اخير مستند شايعه پراكني و تحريكات رسانه هاي نشاندار ضد انقلاب در خارج كشور براي تداوم آشوبگري بوده اند.

0 comments:

ارسال یک نظر