آیا مصلحی به جلسه هیات دولت می رود؟

سایت الف با اعلام اینکه  محمود احمدی نژاد همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر برکناری وزیر اطلاعات پافشاری کرده است و حاضر نیست با وی همکاری کند از طرح احتمال سوال نمایندگان مجلس از وی خبر داد.

این سایت نزدیک به احمد توکلی نوشت:برخلاف آنچه انتظار می رفت، احمدی نژاد هنوز از مصلحی که چندی پیش با حکم حکومتی رهبری در وزارت اطلاعات ابقا شد، برای حضور در هیات دولت دعوت نکرده است.

وزیر اطلاعات همچنان به سفر استانی احمدی نژاد  به کردستان نیز دعوت نشده است.استدلال احمدی نژاد برخلاف تاکیدات صریحی که صورت گرفته، این است که وزیر اطلاعات عملکرد ضعیفی در این وزارت خانه داشته است و اجازه نداده که تیم مدیریتی این مجموعه با دولت همراه شود.

در همین حال این سایت نوشت که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به زودی طرح سئوال از احمدی نژاد را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

از سوی دیگر با وجود درخواست نمایندگان مجلس از موضع گیری صریح احمدی نژاد درمورد وزیر اطلاعات، وی از اعلام هر گونه موضع گیری خود داری کرده است. 

وزیر ارشاد نیز در پاسخ به سوالی که آیا مصلحی در جلسه هیات دولت شرکت می کند، به ذکر این نکته اکتفا نمود که  باید ببینیم چه می‌شود چون جلسه روز یکشنبه است.

0 comments:

ارسال یک نظر