موسوی و کروبی حریم و هوادار دارند که من نمی‌توانم اسم هواداران آنها را ببرم

نماینده رهبری در سپاه
 جرس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص عدم محاکمۀ مهدی کروبی و میرحسین موسوی توسط حکومت گفت: ""برخی می گویند چرا موسوی و کروبی را محاکمه نمی‌کنند، اما دلیلش این است که آنها حریم و یک عده هوادار دارند که من نمی‌توانم اسم هواداران آنها را ببرم."




به گزارش کلمه علی سعیدی در همایش تجلیل از پیشکوستان بسیج مدعی شد: "فتنه‌گران را می‌توان معرفی کرد ولی موسسان فتنه را نمی‌توان."

نماینده رهبری در سپاه از موسسان فتنه نامی نبرد ولی به "مرد خاکستری" اشاره کرد و افزود: چند روز پیش مرد خاکستری گفته بود که "من از این دو نفر تبری نمی‌جویم. اینها آدم‌های خوبی هستند". خب حالا ببینید ما چند نفر عمامه به سر داریم که همچنان از عناصر بین الغی در فتنه حمایت می‌کنند.

علی سعیدی در خصوص ریشه های این حرکت اجتماعی می گوید: غیر از موسوی و کروبی عناصر و بنیانگزاران اصلی و عوامل پشت پرده فتنه را یا نمی‌توان شناخت و یا به راحتی نمی‌توان معرفی کرد، چون حریم دارند و این فتنه را عجیب و سخت می‌کنند.




نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص تفاوت مراحل براندازی، ادعا کرد: بنیانگزاران فتنه با فتنه‌گران متفاوتند، تاسیس کنندگان فتنه ممکن است روی صحنه نباشند و افراد دیگری مجری فتنه باشند. پایه‌گزاران و بانیان ظلم معمولا ناپیدا، نامحسوس و ناشناخته‌اند.

این نماینده رهبری از "حریم" نامی نمی برد و نمی گوید منظورش از حریم چیست. اما طی سه سال گذشته خانواده بانیان انقلاب و حامیان اصلی جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم شهدا، انقلابیون اصیل و خیل عظیمی از جانبازان، رزمندگان، علما و روحانیون از حامیان جنبش سبز بوده اند و در حال حاضر تعدادی از آنان یا فرزندانشان در زندان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص حامیان حرکت اعتراضی مردم معتقد است: آنهایی که امکانات، شرایط و نیرو برای فتنه جمع کرده‌اند و آنهایی که ساختمان،‌ امکانات، رسانه، روزنامه و تریبون در اختیار فتنه قرار دادند، گروه بعدی هستند.

سعیدی با انتقاد از کسانی که در این خصوص موضع گیری نکرده اند می گوید: گروه بعدی آنهایی هستند که در مقابل فتنه سکوت کردند یا به آن رضایت دادند. در دنیا فرقی بین راضیان و ساکتین فتنه نیست. کسی که ساکت است مثل کسی که از فتنه راضی است، می‌ماند.




وی خطاب به کسانی که به زعم وی "ساکتین و راضیان فتنه" هستند، گفت: شما اگر نتوانستید به ندای علی زمان خود پاسخ دهید و پیشتاز مقابله با فتنه باشید، چرا توقع دارید در لیست انتخابات قرار بگیرد و نماینده جامعه باشید.




نماینده ولی فقیه در سپاه با ابراز نگرانی از چالشهای امنیتی در انتخابات مجلس نهم، بدون اشاره به ضعف حکومت در اقناع مردم مدعی شد: "ممکن است بقایای فتنه بخواهند دست به فتنه‌گری بزنند و همچنین ممکن است بیگانگان بار دیگر از فرصت سوءاستفاده کنند و ضعف دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ممکن است زمینه‌ساز وقوع این اتفاقات باشد."

0 comments:

ارسال یک نظر