راهپیمایی امروزقطعی است، به شایعات توجه نکنید

جرس:  مشاورارشد میرحسین موسوی در گفتگو با شبکه تلویزیونی رسا یا تکذیب خبر لغو تظاهرات روز یکشنبه، گفت: " راهپیمایی اول اسفند ماه جنبش سبز تحت هر شرایط برگزار می شود و از مردم عزیز می خواهیم به شایعات توجه نکنند."

اردشیر امیر ارجمند در گفتگو با این شبکه، با تاکید بر برگزاری راهپیمایی روز یکشنبه، از نیروهای انتظامی و نظامی مجددا درخواست کرد که دست از اِعمال خشونت علیه مردم بردارند.

گفتنی است طی چند ساعت اخیر، پیامک هایی با شماره 0983000 برای تلفن های همراه شهروندان فرستاده شده و اعلام گردیده بود:"با توجه به تشدید فشار رژیم بر رهبران جنبش و احتمال دستگیری آنها، تجمع فردا به روز دیگری موکول گردید. همراهان جنبش با حضور در مساجد یاد شهدای ٢۵ بهمن را زنده نگاه دارند." و در پایان این پیامک جعلی، نام "شورای هماهنگی راه سبز" قید شده بود؛ که از آنجا که در ایران هیچ شخص حقیقی و نهاد حقوقی بدون اجازه مخابرات و نهادهای امنیتی امکان استفاده از سامانه ارسال پیامک را ندارد، این پیام مطمئنا ترفندی تازه از سوی حکومت برای منصرف کردن شهروندان معترض از شرکت در راهپیمایی امروز اعلام شد.

امروز قرار است در ساعت سه بعدازظهر،همزمان با هفتمین روز از شهادت شهیدان تظاهرات 25 بهمن، مردم با تجمع در میادین اصلی شهر یاد شهیدان صانع ژاله و محمد مختاری را گرامی دارند. 

0 comments:

ارسال یک نظر