حامیان جنبش سبز، با ندای الله اکبر به استقبال اول اسفند رفتند

جرس: چندین ساعت مانده به اول اسفند و فراخوان «شورای هماهنگی راه سبز امید» جهت برگزاری مراسم بزرگداشت دو دانشجوی شهید ٢۵ بهمن، "صانع ژاله" و" محمد مختاری"، فریادهای "الله اکبر" بر بام های تهران طنین انداز و حامیان جنبش سبز به استقبال اول اسفند ماه رفتند.

به گزارش شاهدان عینی و همچنین تارنمای دانشجونیوز، بسیاری از شهروندان تهرانی برای اعلام همبستگی با خانواده شهیدان دانشجو، و در حمایت از موسوی و کروبی که در حصر کامل نیروهای حکومتی قرار گرفته اند، در محله های اکباتان، کوی فراز، شهرک غرب، امیریه، سعادت آباد، پونک، توانیر، یوسف آباد، تهرانپارس، صادقیه و نیاوران، فریاد "الله اکبر" سردادند.

گفتنی است در طول بیست ماه گذشته، سر دادن شعارهای شبانه، یکی از راههای مخالفان دولت ایران برای بیان اعتراض هایشان بوده و مهندس مصطفی غنیان، از شهدای همین فریادهای بر بام، در سال گذشته بود.

فریادهای" الله اکبر" در حالی سرداده شد که طی هفته گذشته بیش از ۱۵۰۰ نفر در ایران بازداشت شده و تحت شدیدترین فشارها و شکنجه ها قرار دارند.

گفتنی است اول اسفندماه حامیان جنبش سبز در تهران (خیابان ولی عصر) و چندین شهر دیگر ایران، جهت بزرگداشت شهدای اخیر جنبش، و در اعتراض به حصر راهبران جنبش، دست به تجمع و راهپیمایی بزنند.

0 comments:

ارسال یک نظر