احمدی‌نژاد: مصاحبه با رسانه‌های خارجی یک جنگ تمام عیار با دشمن است

محمود احمدی‌نژاد معتقد است "مصاحبه با رسانه‌های خارجی یک جنگ تمام عیار با دشمن است و زمانی که با رسانه‌های آنها گفت‌و گو می‌کنیم به این معناست که حکومت آمریکا با دولت ایران مناظره می‌کند!."

وی در توجیه این سخن می گوید "آنها برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه جنگ روانی را آغاز و بر چه مسائلی اصرار کنند و همه موجودیت خود را در این مصاحبه‌ها به صحنه می‌آورند. "

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان گلستان اظهار داشت: اگر کسی به دنده خودخواهی بیفتد رابطه‌ها به هم می‌خورد، اما ما خداوند را شاکریم که خانواده‌های شهدا بعد از بیست سال آگاهتر، مومن‌تر، شجاع‌تر و انقلابی‌تر از روز اول هستند.

وی بدون اشاره به برخوردهای خشونت بار حامیان دولت و نهادهای امنیتی با خانواده های سرداران شهید جنگ، ادعا کرد "شهدا در حال انجام ماموریت هستند و در هر جای دنیا که می‌رویم ردپای شهیدان و آثار آنها را به چشم می‌بینیم! امروز شهدا دل مومنان را در جهان منقلب می‌کنند.

رئیس دولت در بخش دیگری از سخنان خود، به سفر اخیر به نیویورک اشاره کرد و با بیان اینکه در این سفر هیچ اشرافی بر محیط داخل آمریکا نداشتیم، اما دولت آمریکا به شدت بر جامعه خود سیطره دارد، اظهار عقیده کرد: در کشور آمریکا تقریباً همه کارهای مردم تحت کنترل است. در این شرایط ما به نمایندگی از ایران باید به مصاف این مجموعه برویم. آنها بعد از سفر سال گذشته ما برنامه‌ریزی کردند که چگونه در سفر اخیر ، ما را سرکوب کرده و در مقابل دنیا، ایرانیان را سکه یک پول کنند.

وی تصریح کرد: خدا شاهد است زمانی که وارد این عرصه می‌شویم مشاهده می‌کنیم دست دیگری آمده و گره‌های توطئه‌های آنها را در هم شکسته و طراحی‌های دشمنان را خنثی و برنامه‌های آنها نتیجه عکس می‌دهد.

احمدی‌نژاد مصاحبه با رسانه‌های خارجی را به یک جنگ تمام عیار توصیف کرد و گفت: زمانی که با رسانه‌های آنها گفت‌وگو می‌کنیم به این معناست که حکومت آمریکا با دولت ایران مناظره می‌کند. آنها برنامه‌ریزی می‌کنند که چگونه جنگ روانی را آغاز و بر چه مسائلی اصرار کنند. آنها همة موجودیت خود را در این مصاحبه‌ها به صحنه می‌آورند.

احمدی‌نژاد همچنین اظهار داشت: زمانی که از شهدا حرف‌ها می‌زنیم عده‌ای شروع به مسخره کردن و بی‌ادبی می‌کنند. اینها نمی‌فهمند و متوجه نمی‌شوند و ما نیز به آنها کاری نداریم .زمانی که می‌گوئیم شهدا را می‌بینیم درست مانند این است که می‌گوئیم دست خداوند را در کارها مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما به هر کجا می‌رویم شهدا را مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: در سفر اخیر به نیویورک اقدامات عجیبی رخ داد که اثرات آن را کم کم مشاهده خواهیم کرد! .گروه‌های موسوم به طرفداران صلح و ضدجنگ با ما دیدار کردند و در میان آنها افرادی برجسته و اهل اندیشه حضور داشتند. ما مشاهده کردیم که هرکس که در این جلسه صحبت می‌کند مانند این است که یک رزمنده انقلابی ما در پشت تریبون قرار گرفته و سخنرانی می‌کند!!.

آنها حرف‌های ملت ایران برای دنیا را تکرار می‌کردند و بر ضد استکبار سخنرانی می‌کردند و خود را عاشق ملت ایران می‌دانستند!!.

رئیس دولت به دیدار شخصیت‌های اسلامی آمریکا با خود اشاره کرد و گفت: "در آن جلسه آنها اعلام کردند که ایران سرزمین آرمانی ما است و اگر حکومت آمریکا بخواهد در مقابل ایران بایستد ما از خاک آمریکا در کنار ملت ایران قرار خواهیم گرفت!. "

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز وظیفة ما  سنگین‌تر از بیست سال گذشته است ، ادامه داد : البته برخی در گوشه و کنار حرف‌هایی شیطانی می‌زنند.

0 comments:

ارسال یک نظر