میرتاج‌الدینی: سرعت دولت دهم بیش از دولت نهم است

در حالی که با آغاز به کار دولت دهم، جامعه وارد بحرانی شد که با برخورد نامناسب حکومت هر روز افزایش یافت، معاون پارلمانی احمدی نژاد معتقد است که تجربیات دولت دهم بیشتر از دولت نهم بوده و طبیعتا سرعت حرکت و فعالیت آن بیش از گذشته است.

به گزارش مهر، محمد رضا میر تاج الدینی، درهفته دولت درباره وجه ممیزه دولت دهم نسبت به دولت نهم اظهار عقیده کرد: دولت دهم تکامل یافته دولت نهم ولی رویکرد همان است که در گذشته بود.

معاون احمدی نژاد، با این مدعا که رویکرد دولت نهم و دهم عدالت محوری، خدمت به مردم، احیای گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت ولایت و حرکت در این مسیر بوده است، گفت: در دولت دهم تجربیات افزون شده و چهره های جدیدی نیز وارد شده اند لذا روند سرعت و فعالیت بیشتر شده است.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت دهم، اظهار نظر کرد: این رویکرد به عنوان یک اصل در دولت دهم مورد توجه قرار گرفته که این امتیاز دولت دهم نسبت به دولت نهم محسوب می شود.

گفتنی است به عقیده بسیاری از تحلیگران و حتی نمایندگان مجلس، از زمان در دست گیری کارها توسط دولت دهم، به واسطه قانون گریزی ها، بی عدالتی ها، بی حرمتی ها و ادبیات  نامناسب دولت و شخص احمدی نژاد بحران موجود در جامعه افزایش یافته است و هیچ گونه جهش و بهبودی در اوضاع حاصل نشده است.

0 comments:

ارسال یک نظر