هشدار نوری زاد: امنیت جانی و اجتماعی ندارم

محمد نوری زاد نسبت به امنیت جانی خود هشدار داده و آورده است که برای خود امنیت جانی و اجتماعی متصور نیست و هر اتفاقی که برای او و خانواده اش بیفتد کار سربازان گمنام است که خود را به امام زمان (عج) تحمیل کرده اند.

 به گزارش کلمه متن اطلاعیه محمد نوری زاد به شرح زیر است:


بسمه تعالی

من، محمد نوری‌زاد، زندانی اوین، اعلام می‌دارم که برای خود امنیت جانی و اجتماعی متصور نیستم. چه، در طول این چندماه، به چشم خود از بازجوهای وزارت اطلاعات، صحنه‌هایی دیده‌ام و از دیگر زندانیان سیاسی مواردی را شنیده‌ام که هر حادثه‌ی ناخواسته و ناگهانی را برای خود و خانواده‌ خویش محتمل می‌دانم. اگر روزی شنیدید که چه در زندان و چه بعدها به تیرغیبی ازپادرآمده‌ام، بدانید و آگاه باشید که کار سربازان گمنام است. سربازان گمنامی که خود را به امام زمان(عج) تحمیل کرده‌اند.
 
محمد نوری‌زاد- زندان اوین- اندرزگاه۷

۱۱/۳/۸۹
 

لازم به ذکر است محمد نوری زاد، بدلیل نگاشتن نامه های سرگشاده و انتقادی به رهبر جمهوری اسلامی و مقامات بلندپایه کشور، از آذر ماه گذشته تا کنون در زندان به سر می برد. او بیش از دوماه از آن را در سلول انفرادی گذرانده است.

این روزنامه نگار، وبلاگ نویس و فیلسماز دربند،  هم اکنون در حال گذارندن دوران سه سال و نیم محکومیت خود می باشد، وی پیش از این مورد ضرب و شتم زندانبانان قرار گرفت و دچار ضربه مغزی شد.

 هفته گذشته دادستان در دیدار با وی خواسته بود که تقاضای عفو از رهبری کند.

نوری زاد با رد این درخواست تصریح کرده بود که او هیچ گناهی مرتکب نشده است.

روز گذشته پنجمین نامه نوری زاد به رهبری منتشر شد. وی در این نامه به آقای خامنه ای هشدار داد که فتنه را در تحرک قدرتی بکاوید که در سایه است؛ قدرتی که یک جا از حنجرۀ رییس جمهور نامتعادل بیرون می خزد، و در جای دیگر از امضای نمایندگان مجلس جاری می شود. سران واقعی فتنه ، سران قدرت های در سایه اند.

0 comments:

ارسال یک نظر