اتهامات تکراری و تهدیدهای احمدی نژاد به رهبران جنبش سبز

محمود احمدی نژاد در سخنان خود، اتهامات قبلی خود علیه اصلاح طلبان و رهبران جنبش سبز را مطرح کرد و آنها را در خط آیت الله خمینی ندانست و به آنها هشدار داد که مردم آنها را از صحنه طرد خواهند کرد.

به گزارش جرس، احمدی نژاد گفت: مردمسالارانه ترین حکومت عالم جمهوری اسلامی است . در سال گذشته 40 میلیون نفر یعنی 85 درصد واجدین در یک رقابت آزاد شرکت کردند و دمکراسی حزب و رسانه و ثروت را در دنیا به چالش کشیدند و 25 میلیون نفر به خادم ملت رای دادند. همه 40 میلیون نفر محترمند البته برخی خود خواهان در 30 سال گذشته بوده اند و براین باورند که اگر رای مردم با آنهاست محترمند و اگر با دیگری بود باید لگد مال شود.

در این لحظه جمعیت شعارهایی علیه موسوی و ودیگر رهبران اصلاحات سر دادند.

او افزود : امام همواره از رای مردم صیانت کردند همانگونه که رهبری با تیزبینی صیانت کردند. او با خصلت شاهنشاهی و زندگی شاهانه برخی مدیران ایستادگی کردند و مبارزه کرد.

احمدی نژاد گفت: عده ای به تکیه بر بیت المال زندگی اشرافی بسازند در نقطه مقابل مشی امام و از نظر مردم محکوم است. او با مردم و ساده زندگی کرد همانگونه که رهبری زندگی می کند.

 تجمع کنندگان با سر دادن شعار "احمدی بت شکن؛ بت بزرگ را بشکن" از احمدی نژاد حمایت کردند.

وی گفت: عجیب است که عده ای در صف سلطنت طلب ها و استکبار باشند و خود را در خط امام بدانند. از نظر امام ملاک وضعیت فعلی افراد است.

در این زمان تجمع کنندگان شعارهایی علیه سید حسن خمینی سردادند از آن جمله :" وصیت حاج احمد پیروی از ولایت"

وی در ادامه سخنان خود گفت: نظام ما پالاینده است یعنی انحرافات را ازدرون خود پالایش می کند هر کس ، در هر مقام اگر از خط امام فاصله بگیرد بی درنگ با دست قدرتمند مردم از صحنه طرد خواهد شد.

0 comments:

ارسال یک نظر