توضیح روابط عمومی شورای هماهنگی در مورد خبرسازی های مربوط به دریافت کمک مالی از عربستان

در پی دروغ پردازی اخیر صدا و سیما و وزیر اطلاعات درباره ی حضور سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید در نشستی در عربستان و دریافت پول، روابط عمومی دبیرخانه این شورا  در اطلاعیه ای که در اختیار رسانه ها قرار داد نوشت:

در حالی که متصدیان کشور برای سرپوش گذاشتن بر بی کفایتی های دیپلماتیک خود در حال باج دادن از بیت المال به دیگر کشور های دنیا هستند، رسانه ی امپراطوری دروغ با جعل خبری مدعی حضور سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید در اجلاس عربستان و دریافت پول شد.

اگر چه این رویه دروغ پراکنی و اتهام زنی به رویه ای نخ نما و تکراری تبدیل شده است اما با توجه به تکرار آن از سوی صدا و سیمایی که با هزینه ی بیت المال اداره می شود به اطلاع می رساند آقای اردشیر امیرارجمند، نه تنها در این نشست حضور نداشته بلکه اصولا سفری به عربستان نیز نداشته است.

بدیهی است دستگاه حاکمه ای که صادق ترین فرزندان انقلاب و کشور را در حبس و محرومیت قرار می دهد ترسی برای از دست دادن اعتماد مردم وجود ندارد و برای اثبات ادعاهای خود تن به انتشار هر خبر کذبی خواهد داد.

روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی راه سبز امید

به گزارش کلمه، در روزهای گذشته صدا و سیما در خبری مدعی شده بود که اردشیر امیر ارجمند در ضیافت مهمانی و جشن پادشاه عربستان پول دریافت کرده است درحالی که مشاور ارشد میرحسین اساسا در این برنامه حضور نداشته.

یادآور می شود ضیافتی که مصلحی متصدی وزارت اطلاعات  به آن اشاره کرده  است چنانکه رسانه ها اعلام کرده اند ضیافتی فرهنگی  است که سالانه برگزار می‌شود و در سالهای گذشته نمایندگان رهبری هم در آن شرکت داشته اند.

چند روز پیش نیز در ادامه  انتساب انواع تهمت ها رسانه های محافظه کار مجدداً ادعای واهی پرداخت کمک مالی مراکز و منابع خارجی به رئیس جمهوری سابق ایران و بنیاد گفت و گوی تمدن ها را مطرح نموده بودند.

پیش از این احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، مدعی شده بود: من سندهایی بدست آورده ام که  آمریکایی‌ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور‌های منطقه هستند، به سران فتنه دادند و همین سعودی‌ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می‌کردند،گفتند، اگر توانستید نظام را منقرض کنید، تا ۵۰ میلیارد دلار دیگر را هم می‌دهیم.

0 comments:

ارسال یک نظر