سردار نقدی: در شرایط بعد از عملیات بیت المقدس هستیم/ تحریم ها فرصت بزرگی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین مدعی است که تحریم ها هیچ تاثیری نخواهد داشت و تحریم نفتی جمهوری اسلامی سرآغاز فروپاشی بت دلار در جهان است.

به گزارش ایسنا سردار محمدرضا نقدی در جمع پاسداران سپاه فجر فارس مدعی شد که شرایط امروز ما مشابه شرایط پس از عملیات بیت المقدس است. در آن عملیات غرورآفرین یکی از فرماندهان عراقی در اعترافات خود با تعجب از ما می‌پرسید چرا بعد از عملیات بیت المقدس پیشروی خود را ادامه ندادید چراکه تا منطقه عماره حتی یک سرباز عراقی هم برای مقاومت حضور نداشت.

طی عملیات بیت‌المقدس ۵۰۳۸ کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده از جمله شهرهای خرمشهر و هویزه و نیز پادگان حمید و جاده اهواز – خرمشهر آزاد شدند.

چندی پیش نیز رهبری با رد اینکه تحریم ها ما را در شرایط شعب ابی طالب قرار داده است گفته بود که در شرایط بدر و خیبر هستیم.

وی ادامه داد: مروز آمریکا و صهیونیزم جهانی در نهایت ضعف و آشفتگی قرار دارند و باید با تمام سرعت به پیشروی خود ادامه دهیم.

نقدی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را فرصتی بزرگ عنوان کرد و گفت: تحریم غربی‌ها بی خاصیت است زیرا ماهیت اداری دارد نه اقتصادی. پس از اعلام تحریم نفتی جمهوری اسلامی، قیمت نفت افزایش یافت و درآمدی بسیار بیشتر از آن ۱۸ درصد نفت تحریمی عاید جمهوری اسلامی شد و چه چیز بهتر از این‌که نفتمان را در چاه‌ها ذخیره کنیم و در عین حال درآمد آن را هم به دست آوریم؟

0 comments:

ارسال یک نظر