رادان: موشک های جوانان ما قلب امریکا را می لرزاند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیشرفت های ایران در ساخت موشک و تسلیحات پیشرفته می گوید: دشمنان نظام‌ روزی معترف خواهند شد که در عرصه جنگ هوشمند نیز به مانند جنگ سخت، اشتباه کرده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام، مدعی شد:  زمانی برای ساخت یک نارنجک دستی مشکل داشتیم اما امروز جوانان ما موشک‌هایی می‌سازند که قلب اسراییل و آمریکا را می‌لرزاند.

سردار احمدرضا رادان، در یادواره ۵۱۶ شهید فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه، مدعی شد: کشتی ولایت کشتی هدایت است و اگر شخصی خارج از مسیر ولایت گام بردارد راهش به ناکجاآباد ختم می‌شود.

رادان با بیان اینکه اگر از مسیر ولایت فاصله بگیریم منحرف می‌شویم، گفت: باید همواره مطیع ولایت باشیم، همان‌گونه که شهدا مطیع ولایت بودند و تنها در این مسیر گام می‌نهادند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به حوادث پس از انتخابات ادعا کرد: در فتنه ۸۸ یک بار دیگر آزمایش ولایت‌مداری رقم خورد و عده‌ای که جز خواص بودند در این آزمایش رد شدند، زیرا پشت سر ولایت حرکت نمی‌کردند.

رادان بدون اشاره به خشونت عریان نیروهای انتظامی و امنیتی گفت: در فتنه ۸۸ که یک کینه تمام عیار طراحی شده از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام بود، هدفشان نابودی انقلاب اسلامی ایران بود، اما آنها فراموش کرده بودند که ملت ما همواره پیرو ولایت و راه شهداست و اینکه همه مردم کشور ما روحیه بسیجی دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره با ما در جنگ بوده‌اند، عنوان کرد: آنها یک روز جنگ سخت و در ادامه جنگ نرم و امروز جنگ هوشمند که درهم‌آمیختگی جنگ سخت و نرم است را علیه ما راه انداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، رادان با بیان اینکه ورود و موفقیت افسران جوان ما در عرصه جنگ نرم سبب تعجب دشمنان شده، افزود: دشمنان در پایان جنگ تحمیلی هشت ساله به اشتباه خود اعتراف کردند و مطمئنا در پایان این جنگ هوشمند هم به اشتباه خود اعتراف می‌کنند.

0 comments:

ارسال یک نظر