محمدباقر باقری نژادیان: آقای لاریجانی، از قهر خدا بترسید

محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد، نماینده اصلاح طلب مجلس سوم و ششم که دخترش به طرز مشکوکی به قتل رسیده اما قوه قضائیه ایران تا کنون اقدام به شناسایی یا معرفی قاتلان نکرده است، با نگارش نامه ای دیگر به صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، خواستار تشکیل تیمی از کارشناسان برای پیگیری پرونده شد.

به گزارش ندای سبز ازادی، پیکر خانم فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد، بنا به شواهد موجود، در هشتمین روز مردادماه سال جاری، یک روز پس از تشییع جنازه عزت الله سحابی، در اطراف شهر ری پیدا شد.

شواهد موجود نشان می دهد که خانم باقری نژادیان قصد شرکت در مراسم تشییع سحابی را داشته که در بین راه توسط افرادی که هنوز هویت آنان مشخص نیست ربوده شده است.

محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد در هنگام انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ از هواداران میرحسین موسوی بود و در تجمعات پس از انتخابات برای اعتراض به تقلبات گسترده رخ داده در اعلام نتایج حضور داشت.

نماینده اصلاح طلب مردم کازرون در مجالس سوم و ششم پیش از این در نامه ای به مراجع تقلید تظلم خواهی کرده و نوشته بود "قتل دخترم مرا از هواداری میرحسین و کروبی پشیمان نکرده است."

پیش از این اسناد و مدارکی منتظر شد که نشان می داد علت مرگ فاطمه باقریان نژاد، قتل بر اثر مسمومیت ناشی از « خوراندن قرص برنج » به وی بوده است.

این اسناد همچنین نشان می داد که وی پیش از قتل، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. با این حال پس از گذشت ماه ها از زمان قتل دختر این نماینده پیشین مجلس، خانواده وی هیچ پاسخی از مراجع و مقامات قضایی و نیروی انتظامی درباره عاملان این جنایت، دریافت نکرده اند.

بی اعتنایی مراجع قضایی به این قتل مشکوک، باعث شد تا آقای باقری نژادیان نامه دیگری را برای رئیس قوه قضائیه ارسال کند.

وی در این نامه ضمن انتقاد از عدم رسیدگی موثر به این پرونده خواستار آن شده تا "کارشناسان مجرب برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت کم نظیر تشکیل و با شفافیت ، جامعه و خانواده را در جریان قرار دهند."

او می گوید دخترش از سوی کسانی ربوده و به قتل رسیده است که از مدتی قبل منزل او را زیر نظر داشته اند.

این نماینده پیشین مجلس همچنین ابراز امیدواری کرده است که اراده و توانائی شناسائی و مجازات عوامل این جنایت وجود داشته باشد.

آقای باقری نژادیان در بخشی از این نامه می نویسد: "در صورت عاجز بودن، همگی استعفا داده و از رسوائی و قهر الهی در دو عالم فاصله بگیرید."

متن کامل این نامه که همزمان با عاشورای حسینی نگاشته شده بدین شرح است:

بسم الله المنتقم

ریاست محترم قوه قضائیه آیت الله لاریجانی

با سلام ؛

احتراماً چنانکه مستحضرید یگانه دختر دانشجو، رشید و مظلوم ما فاطمه باقری نژاد که با پدر و مادر بازنشسته فرهنگی اش زندگی می کرد، در عصر پنجشنبه آخر ماه شعبان از خانه خارج و توسط مجموعه ای که هفته ها بود کوچه را زیر نظر داشتند، ربوده و پس از ضرب و شتم و با سم کشنده بدست اشقی الاشقیا کشته می شود و پیکرش را در دهها کیلومتری منزل (در خیابان شهید کلاهدوز (دولت))، در دامنه کوههای متّصل به بی بی شهربانوی شهرری رها ساختند . کمتر از ۲۴ ساعت بعد توسط کلانتری امین آباد شهرری، به خانواده خبر داده شد. تاکنون به بسیاری از مراجع دینی، قانونی و اجتماعی نامه نوشته و عکس العمل مناسبی دریافت نکرده ایم. در این مرحله پیشنهاد می گردد تیمی از کارشناسان مجرب برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت کم نظیر تشکیل و با شفافیت ، جامعه و خانواده را در جریان قرار دهند.

جناب لاریجانی از باب امر به معروف و نهی از منکر(که از اهداف والای اسلام و قیام سید الشهداء «علیه السلام» است ) توجه فرمائید:

امید است که امثال شما در سه قوه، اراده و توانائی شناسائی و مجازات عوامل این جنایت هولناک را داشته باشید، که اگر خدای ناکرده کوتاهی و غفلت در مورد امثال چنین جنایاتی بشود، هم در دنیا و هم در آخرت عذاب الیم الهی گریبانگیرتان می شود، لذا از روی خیرخواهی پیشنهاد می گردد در صورت عاجز بودن، همگی استعفا داده و از رسوائی و قهر الهی در دو عالم فاصله بگیرید.

امید است با پیروی از عدالت امیر المؤمنین در صف یزیدیان دوران قرار نگیرید.

چرا که عالم محضر خداست از قهر و غضب الهی بترسید! بترسید! بترسید!!

سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون .

ضمناً به پیوست نامه هائی در این رابطه تقدیم می گردد.

اولیاء دم فاطمه مظلومه معصومه

محمد باقر باقری نژادیان فرد

سیده مریم موسوی

عاشورای حسینی ۱۴۳۳ (۱۵/۹/۱۳۹۰)

0 comments:

ارسال یک نظر