در دیدار سردار جعفری با علمای قم: پیشرفت نیروی نظامی به جمهوری اسلامی اقتدار داده است

فرمانده سپاه پاسداران در ادامه دیدارهایش با مراجع با مصباح یزدی، مکارم شیرازی و نوری همدانی هم گفت و گو کرد.

به گزارش سپاه نیوز، مکارم شیرازی عصر پنجشنبه در دیدار با سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با تکیه بر ایمان و تلاش و مجاهدت های گسترده،امروز نیروهای مسلح به توان بالای نظامی دست یافته اند که می توانند قاطع در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستند.

مکارم شیرازی با اشاره به تلاش دشمن در به انحراف کشاندن جوانان از طریق رواج شبهات و ترویج اباهی گری و فساد، اظهار داشت: برهمگان لازم است که در مقابل توطئه دشمنان هوشیار باشند و با اجرایی برنامه های محوری جوانان را در برابر این توطئه ها ایمن و مقاوم سازند.

در همین حال نوری همدانی نیز در دیدار با فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به گسترش فرهنگ انقلاب در جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی روز به روز در جهان رشد یافته و بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را می توان نشات گرفته از این انقلاب دانست.

وی با اشاره به توان روز افزون سپاه و نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدات دشمن اظهار داشت: پیشرفت های نیروهای مسلح در مسائل نظامی موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و دنیا شده است که خود عاملی تاثیرگذار در بازدارندگی می باشد.

گفتنی است سردار جعفری روز گذشته با آیت الله جوادی آملی نیز دیدار کرده بود. هنوز گزارشی از دیدار جعفری با مصباح یزدی منتشر نشده است.

0 comments:

ارسال یک نظر