بهمن صادقی پور زندانی سیاسی فرزندش را از دست داد

بهمن صادقی پور، زندانی سیاسی  در بند ۳۵۰ زندان اوین که برای گذراندن چهار سال حبس خود چندی پیش راهی زندان اوین شد فرزند خود را نیز از دست داد.

به گزارش کلمه، همسر این زندانی سیاسی به دلیل استرس های شدید ناشی از بازداشت همسر و دو برادرش در ماه های نخست بارداری جنین پنج ماهه اش را از دست داد.

نگارشاه پری همسر این زندانی سیاسی در طول دوران بارداری با بازداشت همسر و دو بردارش پوریا و داریوش شاه پری مواجه شده، فشارهایی که موجب شد در ماه پنجم بارداری فرزندش را از دست بدهد.

این در حالی است که صادقی پور که در این مدت برای اجرای حکمش به زندان اوین فراخوانده شده بود بارها از مسوولان قضایی در خواست کرده بود که به دلیل بارداری همسرش اجازه دهند او در کنارش باشد اما مسوولان توجهی به این خواسته او نشان ندادند.

همسر این زندانی سیاسی که در این مدت تمام تلاش خود را کرده بود تا آرامش خود را حفظ کند و از این طریق به حفظ روحیه همسر زندانی اش هم کمک کند ، در طول ماه های بارداری با ضبط کردن صدای قلب جنین و رساندن آن به گوش پدر در ملاقاتهای کابینی تا حدی موفق شده بود به آرامش همسرش کمک کند اما با این همه پزشکان به همسر این زندانی سیاسی گفته اندکه علت مرگ فرزندش استرس های شدید در دوران بارداری به خصوص در سه ماهه اول بوده است.

صادقی پور بعد از شنیدن خبر از دست دادن فرزندش در زندان دچار افسردگی شده است.

این زندانی سیاسی به اتهام تبلیغ علیه نظام، اخلال در نظم عمومی و اجتماع و تبانی به چهار سال حبس قطعی محکوم شده است.

0 comments:

ارسال یک نظر