محمدرضا خاتمی: مگر قرار است انتخاباتی برگزار شود

محمدرضا خاتمی، عضو ارشد جبهه مشارکت ایران اسلامی  از نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ابراز بی‌اطلاعی کرد و خطاب به خبرنگاران اظهار داشت:  تشکیل 1+7 جبهه اصلاحات را از زبان شما می‌شنوم.

به گزارش فارس، محمدرضا خاتمی  در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد یا خیر، این سوال را مطرح کرد که «مگر قرار است انتخاباتی برگزار شود؟!»

  یکی از خبرنگاران به محمدرضا خاتمی گفت تا به حال شده بود این تعداد خبرنگار دور شما جمع شوند، وی پاسخ داد: نه!

عضو مرکزیت حزب مشارکت در پاسخ به سؤال دیگری در مورد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: این شورا سال‌های سال است که فعالیت می‌کند؛ این شورا آئین‌نامه‌ای دارد که بر اساس آن گروه‌های مختلف عضو جبهه اداره جلسات را به عهده می‌گیرند.

 خاتمی درادامه در پاسخ به خبرنگاری که از موضع گیری در قبال "فتنه" از وی پرسید،  گفت: در‌باره فتنه همه موضع‌گیری می‌کنند؛ اختلاس و دزدی مملکت را برداشته است.

یکی از خبرنگاران از وی خواست در مورد آنچه «براندازی اصلاح‌طلبان» خواند، توضیح دهد؛ خاتمی گفت که نتیجه همه این موارد در حال حاضر معلوم است. 
 وی در پاسخ به این سؤال که اگر مجلس ششم هم‌اکنون روی کار بود، چه برخوردی با اختلاس اخیر می‌کرد، تصریح نمود که اگر مجلس ششم بود، چنین اختلاسی روی نمی‌داد.

 عضو شورای مرکزیت حزب  مشارکت در پاسخ به این سؤال که چرا آمریکایی‌ها می‌گویند اصلاح‌طلبان سرمایه‌های اجتماعی ما هستند، اظهار داشت: من چنین چیزی نشنیده‌ام؛ آمریکا ممکن است غلط‌های مختلفی بکند.
 خاتمی در پاسخ به این سؤال که چرا آمریکا همیشه از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند، گفت: این طور نیست، آمریکا از خیلی‌ها حمایت می‌کند.

 وی همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا برخی افراد هم طیف شما پیشنهاد نظارت بین‌المللی در انتخابات را مطرح می‌کنند، افزود: من در جریان کار آقای خرم نیستم.

 عضو مرکزیت حزب مشارکت در پایان تاکید کرد که اصلاح‌‌طلبان در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

0 comments:

ارسال یک نظر