ابراز نگرانی خانواده عبدالله مومنی از وضعیت جسمی او

سخنگوی سازمان دانشجویی ادوار تحکیم وحدت تاکنون اجازه مرخصی برای درمان کمردرد و بیماری قلبی اش را دریافت نکره است.

خانواده عبدالله مومنی سخنگوی سازمان دانشجویی ادوار تحکیم وحدت از وضعیت جسمی آقای مومنی به دلیل بیماری قلبی و کمردرد ابراز نگرانی کرده اند.

فاطمه آدینه وند همسر عبدالله مومنی با اشاره به آخرین ملاقاتی که روز دوشنبه گذشته با آقای مومنی داشته ضمن ابراز نگرانی از وضعیت جسمی و روحی همسرش به بی بی سی فارسی گفت:"آقای مومنی به دلیل کمر درد شدید، به راحتی نمی توانست راه برود. ضمن اینکه او دچار ناراحتی پوستی است و به دلیل بیماری قلبی به درمانگاه اوین منتقل شده است، اما تاکنون با اجازه مرخصی اش برای درمان موافقت نکرده اند."

خانم آدینه وند همچنین با اعلام اینکه از ۲۵ خردادماه سال گذشته تا آخرین دوشنبه سال ۱۳۸۹ او و فرزندانش تنها دوبار موفق به ملاقات حضوری با آقای مومنی شده اند، افزود:"هر ماه درخواست ملاقات حضوری می دهم اما مسئولان زندان موافقت نمی کنند، آنها می گویند آقای مومنی نامه نوشته و من هم زیاد با رسانه ها مصاحبه کرده ام، به همین دلیل اجازه ملاقات و امکان مرخصی نمی دهند."

عبدالله مومنی، سخنگوی سازمان دانشجویی دفتر تحکیم وحدت(شاخه علامه) است که در جریان حوادث بعد از انتخابات بازداشت شد و اکنون در زندان به سر می برد. او در زندان اوین نامه ای به آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران نوشت و در آن در مورد"شکنجه شدید، اعترافات ساختگی و محاکمه نمایشی و فقدان کامل استقلال قضایی در محاکمه اش" توضیح داد و خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب پیرامون رخدادهای صورت گرفته شد.

این فعال دانشجویی به چهار سال و ۱۱ ماه حبس محکوم شده و در حال حاضر در بند ۳۵۰ زندان اوین تهران زندانی است. آقای مومنی ۳۰ خردادماه ۱۳۸۸ پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در ساختمان ستاد شهروندان آزاد(حامیان مهدی کروبی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری) بازداشت شد.

0 comments:

ارسال یک نظر