دکتر محمد ملکی: رهبران واقعی و نمادین جنبش سبز مجید توکلی ها و احمد زید آبادی ها هستند

دکتر محمد ملکی، اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب و از فعالان ملی- مذهبی، طی دیداری که جمعی از فعالان دانشجویی و مدنی با وی داشتند، با بیان اینکه "رهبران واقعی و نمادین جنبش سبز مجید توکلی ها و احمد زید آبادی ها هستند"، خطاب به آنان تاکید کرد که جنبش مدنی سبز مردم ایران بی تردید و "صد در صد" پیروز خواهد شد.

به گزارش تارنمای «سبزینه»، جمعی از دانشجویان و فعالین سیاسی و اجتماعی، از دکتر محمد ملکی که در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کردند، و با وی به گفتگو پرداختند.

بر اساس این گزارش، دکتر ملکی با تاکید بر اینکه "دانشجویان و جوانان موتور محرک جنبش سبز هستند" و این جنبش صد در صد به پیروزی خواهد رسید"، خاطرنشان و تاکید نمود که رهبران واقعی و نمادین جنبش سبز مجید توکلی ها و احمد زید آبادی ها هستند.

دادگاه محمد ملکی که در جریان حوادث بعد از انتخابات  بازداشت و بعد از مدتهای مدید با قرار وثیقه آزاد شده، به خاطر وضعیت سلامتی اش به تاخیر افتاده است .

محمد ملکی، اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از انقلاب، به دلیل بیماری حاد، چندین بار در طول مدت حبس خود بستری شده است. او به سرطان پروستات مبتلاست و از بیماری دیابت و نارسایی‌های قلبی نیز رنج می برد و عملاً در منزلش بستری است.

0 comments:

ارسال یک نظر