ابراز تاسف سید محمد خاتمی از دستگیری فخرالسادات محتشمی پور

سیدمحمد خاتمی در دیدار با فاطمه تاج زاده فرزند کوچک سید مصطفی تاج زاده و فخرالسادات محتشمی پور که اینک هردو در بازداشت نیروهای امنیتی هستند ضمن اظهار تاسف و تاثر از بازداشت فخرالسادات محتشمی پور گفت : اعتقاد دارم این گونه برخوردها و بازداشت ها هیچ اثری ندارد جز آنکه به زیان جمهوری اسلامی تمام می شود و باعث سوء استفاده کسانی می شود که با اصل نظام موافق نیستند.

به گزارش تحول سبز،رییس جمهوری سابق کشورمان در این دیدار افزود : انتظارمان این بود که در آستانه سال نو زندانیان سیاسی از جمله سیدمصطفی تاج زاده عزیز را آزاد کنند نه آنکه همسرش را نیز بازداشت کنند.
وی از فخرالسادات محتشمی پور بعنوان شیرزنی ثابت قدم که همواره غمخوار و همراه خانواده های زندانیان سیاسی بوده نام برد و ابراز امیدواری کرد او و همه زنان آزاده دربند و زندانیان سیاسی قبل از آغاز سال جدید آزاد شوند.
در این دیدار فاطمه تاج زاده از نحوه دستگیری مادرش و تفتیش شبانه منزل مسکونی شان توسط مامورین امنیتی بدون حضور خودش یا کسی از بستگان شان گزارش داد و خبر داد که هنوز به طور رسمی اطلاعی از وضعیت فخرالسادات محتشمی پور ندارد و به مادرش اجازه تماس تلفنی نیز داده نشده است.

0 comments:

ارسال یک نظر