توقیف ضمیمه رایگان روزنامه مردم سالاری خراسان رضوی در فرودگاه مشهد

بنا به گزارش منابع خبری، ضمیمه رایگان روزنامه مردم سالاری که قرار بود به مناسبت ۱۶ آذر طی ٨ صفحه در استان خراسان رضوی توزیع شود، پس از بارها کار شکنی توسط اداره کل ارشاد، علیرغم تغییر بعضی از مطالبِ آن، هنگام ارسال از تهران در فرودگاه مشهد توسط حراست توقیف شد.


به گزارش منابع خبری جرس، این ویژه نامه روز یکشنبه ٢٢ آذرماه، هنگام ارسال از تهران، در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، توسط حراست اداره کل ارشاد خراسان رضوی توقیف شده است.


علی رزاقی بهار دبیر تحریریه این ویژه نامه گفته است : در روز ۱۵ آذر این نشریه در چاپخانه ای در مشهد توسط اداره کل ارشاد استان توقیف شد. پس از ارایه مجوز انتشار، اظهار داشتند حق چاپ در تهران است و در مشهد نمی شود چاپ شود. در حالیکه تمامی موانع قانونی و اظهار شده رفع شده بود اما مجددا ، این بار در فرودگاه هاشمی نژاد بدون ذکر هیچ دلیلی نشریه توقیف شد. پس از پیگیری های فراوان، مدیر کل ارشاد خراسان، جعفری اظهار داشت، کار از دست ما خارج است و نهادی دیگری دستور به توقیف داده است شما هم پیگیر نباشید لطفا . در همین رابطه تعدادی دیگر از این نشریه مجددا در روز ٢٣/٩/٨٩ سه شنبه توسط حراست فرودگاه مشهد و طبق دستور یک نهاد امنیتی این نشریات توقیف شده است.

0 comments:

ارسال یک نظر