تماس و دلجویی آیت الله بیات زنجانی و مهدی کروبی از خانواده علی تاری

روز گذشته حضرت آیت الله بیات زنجانی و مهدی کروبی در تماس های جداگانه ای با خانواده علی تاری رئیس ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در بابلسر از آنها دلجویی کرده ونسبت به بهبود وضعیت این زندانی ابراز امیدواری کردند.

به گزارش رسیده به جرس، همچنین حضرت آیت الله بیات زنجانی و مهدی کروبی از آخرین وضعیت پرونده این فعال سیاسی استان مازندران جویا شدند و خانواده او را دعوت به صبر و استقامت در برابر فشارها کردند.
 
لیلا کریمیان همسر علی تاری که خواهر سردار شهید " علی کریمیان" است در این گفتگو نسبت به بی توجهی به وضعیت جسمی همسرش که مدت طولانی با وجود مشکلات عدیده جسمی در سلول انفرادی به سر می برد ابراز نگرانی کرد.

علی تاری که رئیس ستاد موسوی در سال 88، هاشمی در سال 84 و خاتمی در سال  80 در شهرستان بابلسر بوده است و از سوابق وی می توان به حضور در جبهه های جنگ، عضویت در سپاه پاسداران در سال های اولیه انقلاب ، معاونت آموزش و پرورش شهرستان و مدیریت کاروان حج اشاره کرد.

وی که از افراد موجه شهرستان بابلسر به شمار می آید فعالیت های سیاسی موثری را در جذب جوانان و علاقه مند کردن آنها به سرنوشت سیاسی و اجتماعی شان داشته است.
 
وی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد و به مدت 80 روز است که در بند انفرادی زندان اداره اطلاعات ساری و زندان متی کلای بابل بازداشت بوده است.

طبق آخرین خبرهای به دست آمده از زندان متی کلای بابل در چند روز اخیر وی دچار حمله قلبی شده است و علت حمله قلبی وی بی توجهی مسئولان دادگستری شهرستان بابل به رغم توصیه های پزشکان زندان متی کلا نسبت به نامناسب بودن وضعیت جسمی این فعال سیاسی است. وی علاوه بر مشکل قلبی از بیماری گوارشی رنج می برد

0 comments:

ارسال یک نظر