دیدار زهرا رهنورد با خانواده رسول بداقی، معلم زندانی

جرس: زهرا رهنورد، نویسنده و استاد دانشگاه، با خانواده رسول بداقی معلم زندانی دیدار و ضمن دلجویی از آنان با همسر وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش کلمه، رسول بداقی از اعضای انجمن صنفی معلمان است که به خاطر فعالیت‌های صنفی‌اش به شش سال حبس محکوم شده است. او هم‌اکنون در زندان رجایی شهر دوران محکومیتش را می‌گذراند.

همسر رسول بداقی با داشتن سه فرزند کوچک از سختی‌هایی گفت که در مدت بازداشت همسرش بر او گذشته و اینکه او مجبور شده است به تنهایی سه فرزند را بزرگ کند. اما ماموران امنیتی هر روز فضا را برای آنها بسته‌تر کرده‌اند، تا جایی که همسر معلم وی را از زندان اوین به زندان رجایی شهر تبعید کردند؛ زندانی که با توجه به فاصله‌اش از تهران، سختی‌های بیشتری را نیز به خانواده این معلم زندانی تحمیل کرده است.

زهرا رهنورد نیز که در این دیدار با تعدادی از زنان اصلاح طلب همراه بود، گفت: زندانی داشتن به خودی خود سخت است، چه برسد به اینکه زندانی در تبعید هم باشد. هر روز همه ما خدا را شکر می‌کنیم که با ظالمان نیستیم، کسی را زندانی نکرده‌ایم و به خانه کسی روزانه یا شبانه حمله نکرده‌ایم و چنین فشارهایی را به خانواده‌ای تحمیل نکرده‌ایم.

وی در ادامه، آزادی هرچه سریعتر زندانیان را از خداوند خواستار شد و ادامه داد: آقای بداقی و همه زندانیان سیاسی، آزادگانی هستند که فقط به سرافرازی ایران و سعادت ملت می‌اندیشند.

0 comments:

ارسال یک نظر