علی شکوری راد بازداشت شد

علی شکوری راد، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، روز سه شنبه ٢۰ مهرماه ۸۹ بازداشت شد.   به گزارش منابع خبری جـــرس، این فعال اصلاح طلب که بامداد سه شنبه جهت "ادای پاره ای توضیحات" احضار شده بود، تا شامگاه به منزل بازنگشت و بر اساس شواهد موجود این عضو جبهه مشارکت نیز بازداشت شده است.

وی طی روزهای اخیر و بعد از اظهارات دادستان کل کشور پیرامون جبهه مشارکت و انحلال آن حزب، در مقام پاسخگویی به وی برآمده و سخنان وی را "متناقص" و دروغ های جدید" خوانده بود.

غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضاییه، در دو مصاحبه مطبوعاتی اخیر خود در رابطه با انحلال جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب، رای یکی از شعبات قضایی مبنی بر عدم انحلال آن دو تشکل را باطل خوانده و بر انحلال این دو تشکل اصلاح طلب تاکید کرده بود.

شکوری راد در نوشته خود تحت عنوان "افتضاح روی افتضاح؛ تناقض‌گویی و دروغ‌های جدید"، خاطرنشان کرده بود "آقای محسنی اژه ای کم کم نشان می دهد، بعد از قاضی مرتضوی که حقیقتاً یک پدیده تاریخی در دستگاه قضا بود، تمایل به پدیده شدن دارد با این تفاوت که قاضی مرتضوی، هم با هوش بود و هم مسائل را شخصی نمی کرد و به همین دلیل بموقع لیز می خورد و توانست ده سال بر کرسی دادستانی تکیه بزند اما آقای اژه ای بر حسب اشتهار این قابلیت ها را ندارد. لذا بعید است دوام چندانی بخصوص در سمت سخنگویی داشته باشد."

گفتنی است  علی شکوری راد طی روزهای گذشته دو بار احضار و بازجویی شده بود و روز گذشته پس از احضار مجدد، به گفته خانواده اش به منزل بازنگشته است. لازم به ذکر است که وبلاگ شکوری راد از ساعاتی پیش قابل دسترسی نیست.

هنوز از محل نگهداری و وضعیت شکوری راد خبری در دست نمی باشد.

0 comments:

ارسال یک نظر