اعتصاب غذای عضو ستاد ایثارگران میرحسین موسوی؛ بعد از ۵ ماه بازداشت و بلاتکلیفی

بنا به گزارش منابع خبری، حسین زرینی، عضو ستاد ایثارگران میر حسین موسوی که بیش از پنج ماه است در بازداشت به سر می برد، و طی این مدت خانواده وی از هر گونه تماس تلفنی و ملاقات با او محروم بوده اند، از ١۶ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است .

به گزارش سامانه خبری- تحلیلی «کلمه»، علت این اعتصاب غذا، اعتراض به محرومیت از حقوق قانونی یک زندانی و عدم امکان تماس با خانواده بوده است.

بر اساس این گزارش، خانواده این زندانی سیاسی که اطلاعی از وضعیت وی ندارند، با شنیدن این خبر که توسط زندانیان آزادشده به بیرون منتقل شده، ابراز نگرانی کرده و از مسئولان قضایی کشور خواسته اند که شرایط ملاقات با این زندانی را هرچه زودتر برای شان فراهم کنند .

گفتنی است بیشتر اعضای ستاد ایثارگران میر حسین موسوی را رزمندگان هشت سال جنگ و یا جانبازان تشکیل می دادند.

گزارش کلمه خاطرنشان می کند این ایثارگران سعی داشتند مفهوم عملی ایثارگری در دوران ۸ سال جنگ را دوباره در جامعه تحقق بخشند؛ چرا که معتقد بودند که ۲۰ سال پس بعد از پایان جنگ، تعاریف نگران کننده ای از مفهوم ایثارگر در جامعه رواج پیدا کرده است که باید احیا شود .

دلیل بازداشت این عضو ستاد ایثارگران تاکنون مشخص نشده و خبر اعتصاب غذای وی خانواده اش را به شدت دچار نگرانی کرده و این درحالیست که هیچ یک از مسوولان قضایی پاسخگوی خانواده این ایثارگر در بند نیستند.

0 comments:

ارسال یک نظر