اطلاعیه دبیر کل نهضت آزادی درباره اخبار کذب خبرگزاری‌های حکومتی

ابراهیم یزدی، دبیرکل نهضت آزادی ایران در بیانیه‌ای کوتاه، اخبار منتشر شده درباره وی در رسانه‌های وابسته به حکومت نظیر مشرق و روزنامه جوان و سایت‌ رجا نیوز و نظیر آن را تکذیب کرد.

به گزارش میزان‌خبر، این رسانه‌ها با انتشار خبری، مدعی شده بودند که یزدی در دیدار با دانشجویان در مورد شکست جنبش سبز سخن گفته است اما دبیرکل نهضت آزادی ایران با تاکید بر اینکه مواضع خود را درباره جنبش سبز و راهکارها و راهبردهای آن طی مقالات متعددی که عموما در روزنامه‌های اصلاح طلبان، قبل از تعطیلی آنها، چاپ شده و یا در سایت ها قابل دسترسی هستند بیان کرده است، اخبار این سایت‌ها را دروغ و خلاف واقع خواند.

متن اطلاعیه دبیر کل نهضت آزادی به شرح زیر است:

به نام خدا

اخیرا ( 6/6/1389) یک سایت اینترنتی به نام " مشرق " از قول خبر نگار سیاسی خود مطالبی را به نقل از اینجانب در مورد جنبش سبز و رهبران آن منتشر کرده که خلاف واقع و نادرست است. اینجانب با دانشجویان نشستی نداشته ام تا چنین مطالبی را مطرح کرده باشم.

اینجانب در گذشته تحلیل ها و مواضع خود را در باره جنبش سبز و راهکار ها و راهبردهای آن طی مقالات متعددی که عموما در روزنامه های اصلاح طلبان، قبل از تعطیلی آنها، چاپ شده اند و یا در سایت ها قابل دسترسی هستند، اعلام کرده ام. بر این پایه، در شرایط کنونی، هر مطلبی که غیر از آنها به اینجانب نسبت داده شود، قویا تکذیب می شود.

ابراهیم یزدی

0 comments:

ارسال یک نظر