بازداشت و ضرب و شتم دو تن از حامیان مهدی کروبی

بنا به گزارش پایگاه خبری حزب اعتمادملی، دو تن از حامیان مهدی کروبی، در حالیکه  نظاره گر حملات و هتاکی های شبه نظامیان و لباس شخصی ها به منزل و مجتمع مسکونی مهدی کروبی بودند، مورد ضرب و شتم و هتاکی و بازداشت قرار گرفته و نهایتا تحویل زندان اوین شده اند.


سحام نیوز در این زمینه گزارش داد "هادی شیرپور و همسرش كه از علاقه مندان كروبی بودند، عصر روز حمله لباس شخصی ها به منزل مهدی كروبی جهت بازدید حادثه در محل حضور یافتند.

هنگام حضور این زن و شوهر در محل به عنوان تماشاچی، لباس شخصی ها با كشیدن چادر از سر همسر شیرپور، اقدام به ضرب و شتم وی كردند. شیرپور نیز كه جهت دفاع از همسرش برآمد، با واكنش نیروهای انتظامی روبرو گردید.
 در این صحنه نیروی انتظامی علاوه بر ضرب و شتم دوباره و شدید این فرزند شهید و همسرش، آنها را دستگیر و در داخل خودرو ون محبوس نمود.

بنا به اخبار رسیده هادی شیرپور و همسر وی بلافاصله تحویل زندان اوین شده اند.

 لباس شخصی ها، طی روزهای آخر هفته اخیر، پس از آنکه مهدی کروبی از تصمیم خود برای شرکت و دعوت از مردم برای شرکت درتظاهرات روز قدس خبر داده بود، با تجمع در مقابل مجمتع مسکونی مهدی کروبی، ضمن ایجاد مزاحمت برای خانواده وی و مردم محله، شروع به سنگ پرانی، شعار نویسی، پرتاب گاز اشک آور، شلیک گلوله و شکستن در و پنجره ها و دیوارها نموده و تهدید به مرگ کردند.

0 comments:

ارسال یک نظر