تا رسیدن صبح پیروزی صبور و استوار در کنارت ایستاده‌ایم

جوانان اصلاح طلب در دیدار با مهدی کروبی
جرس: جمعی از جوانان احزاب اصلاح طلب در پی حملات به منزل مهدی کروبی غروب یکشنبه در خانه او جمع شدند تا ضمن اعتراض به رفتارهای اینچنینی از سوی عده ای بسیجی نما برای بار دیگر اعلام کنند که درکنار رهبران جنبش سبز ایستاده اند و تا تحقق خواسته های آزادی طلبانه شان لحظه ای نخواهند ایستاد. در این دیدار جوانان احزاب اصلاح طلب لوحی را به نشانه تقدیر و سپاس از ایستادگی های حجت الاسلام والمسلین شیخ مهدی تقدیم او کردند.


به گزارش تحول سبز؛ در بخشی از این لوح آمده است : فرزندان شما در جای جای این سرزمین مقدس اعلام می‌کنند که اجازه نمی‌دهند تا سیاه دلان و شب‌پرستان کودتاچی به شما و یا دیگر رهبران سبزشان آسیبی وارد کنند و برای بار دیگر تاکید می کنند بر پیمانی که روز نخست باشما بستند.
 

 متن این لوح به شرح زیر می باشد:

جناب حجت الاسلام والمسلین شیخ مهدی کروبی
شیخ شجاع جنبش سبز و اصلاحات

شاهد بودیم که در لیالی قدر و هنگامی که بندگان خدا در حال راز و نیاز با آفریدگار خود بودند و از او طلب عفو بخشش می‌کردند عده‌ای مسلمان نما به منزل شما حمله کردند و درچنین شب‌های عزیزی که تمامی ملائک جمع شده‌اند و نظاره گر اعمال انسان هستند چه رفتارهایی از خود نشان دادند و چگونه آبروی انسانیت و مسلمانی را بردند. همان طور که جهل ابن ملجم بر فرق مولای متقیان فرود آمد جهل ابن ملجم‌های زمان نیز بر پیروان راستین آن حضرت فرود آمد.
 

شیخ سبز ما! نیک می‌دانیم که در این یک سال چقدر هزینه داده‌اید، هزینه از جان و آبرو! همراه و همراز ملتی رنج کشیده اما آرام و صبور شدید که هیچ نمی‌خواست جز بازپس گیری رایش! در همه خیابان‌ها و در همه مراسم ها؛ ۲۵ خرداد، نماز جمعه، روز قدس، ۱۶ آذر، عاشورا، ۲۲ بهمن و… همراه و همپای ملت بودید و صدای ملت را فریاد زدید. نهراسیدید از مردمانی که حرمت نگه نمی‌دارند، از آنان که پول می‌گیرند و عربده می‌کشند، از آنان که فریاد وا اسلاما و یا حسینشان گوش فلکی را پر کرده است و یزیدی‌تر از یزید هستند.
 

شیخ اصلاحات! نهراسیدی و از بی‌پروایی تو ما نیز استوار تر و صبورتر این راه را ادامه می‌دهیم. نهراسیدی از حمله شب دلان در دل سیاهی شب، نهراسیدی هنگامی که صدای گلوله بود و فریادهای وحشیانه، استوار و سبز ایستادی و پای فشردی بر ایستادگی بر سر حق مردم و فریاد میزدی من شاگرد روح الله، پیرو خمینی کبیر، شیخ مهدی کروبی قدمی از حق ملتم عقب نمی‌نشینم. چه خیال با طلی که می‌خواستند مردی چون تو را با نفیر گلوله بترسانند؟
 

یار امام! ما نیز همان گونه که شما روزگاری به بنیانگذار انقلاب لبیک گفتید به تو و دیگر رهبران سبز جنبشمان لبیک می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که تا رسیدن صبح پیروزی که چندان دور نیز نیست صبور و استوار در کنار شما ایستاده‌ایم . فرزندان شما در جای جای این سرزمین مقدس اعلام می‌کنند که اجازه نمی‌دهند تا سیاه دلان و شب‌پرستان کودتاچی به شما و یا دیگر رهبران سبزشان آسیبی وارد کنند و برای بار دیگر تاکید می کنند بر پیمانی که روز نخست باشما بستند.
 

جمعی از جوانان احزاب اصلاح طلب

0 comments:

ارسال یک نظر