بهروزي: دولت نبايد نسخه اصولگرايي براي كسي بپيچد

دبير‌كل جامعه زينب معتقد است وظيفه دولت خدمت رساني‌هاي سياسي و اجتماعي است و دولت نبايد وارد اين حوزه شود كه بگويد چه كسي اصولگرا هست و چه كسي اصولگرا نيست.

به گزارش ایلنا، مريم بهروزي درباره بحث تدوين مانيفست اصولگرايي از سوي برخي طيف‌هاي حامي دولت اظهار داشت: گفتمان و جريان اصولگرايي يك امر سياسي است و به احزاب و طيف‌هايي از جريانات اصولگرا مربوط مي‌شود كه سابقه طولاني و روشني در كشور دارند.

وي با بيان اينكه وظیفه دولت اجراي قوانين و مقررات است و اصلا در جريانات و موضع گيري‌هاي سياسي احزاب نبايد وارد شود، ادامه داد: دولت منتخب مردم براي خدمت رساني‌هاي سياسي و اجتماعي است و نبايد وارد اين حوزه شود كه بگويد چه كسي اصولگرا هست و چه كسي اصولگرا نيست و در مجموع دولت نبايد نسخه اصولگرايي براي كسي بپيچد.

بهروزي با تاكيد بر اينكه مردم نيز چنين انتظاري از دولت ندارند، متذكر شد: دولت را اصولگرايان سركار آوردند.

دبير‌كل جامعه زينب با بيان اينكه تشكيلات سياسي دولت مثل رايحه خوش خدمت ،كار خودش را انجام مي‌دهد تصريح كرد: لاريجاني و عسگر اولادي جز بنيانگذاران اصولگرايي هستند چطور مي‌شود اين‌ها را از جرگه اصولگرايان حذف كرد.

بهروزي در پايان تاكيد كرد: اگر قرار باشد اصولگرايي را كسي تعريف كند همين آقايان لاريجاني و عسگراولادي هستند كه بايد تعريف و تفسيري از اصولگرايي به جامعه سياسي ارائه كند.

همچنین در خبری دیگر عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين تاكيد كرد : تدوين مانفيست از سوي گروهي از اصولگرايان غير واقعي است.

 محسن یحیوی در خصوص خبری مبنی بر تدوین مانیفستی برای جریان اصولگرایی که براساس آن افرادی چون قالیباف و محسن رضایی دیگر در این جریان تعریف نمی‌شوند، گفت: البته بنده این خبر را نشنیده‌ام ، اما به نظر می‌رسد نه صحیح باشد و نه وارد ، زیرا یک امر غیر واقع بینانه است.

وی تاکید کرد: هر تصمیمی که برای اصولگرایان گرفته شود وقتی می‌تواند امر صحیحی باشد که توسط جمع اصولگرایان باشد.

0 comments:

ارسال یک نظر