حمزه کرمی برخلاف وعده دادستانی راهی بیمارستان نشد

جرس: حمزه کرمی، از زندانیان حوادث پس از انتخابات برخلاف وعده قبلی دادستان برای انتقال وی از زندان اوین به بیمارستان که قرار بود دیروز سه شنبه آنژیوی قلب انجام دهد، به بیمارستان اعزام نشد.

 

به گزارش کلمه، خانواده کرمی هفته پیش درخواست مرخصی وی برای انجام آنژیوگرافی را به دادستان تهران ارائه داده بودند که مورد موافقت قرار گرفت.

 

گفته می شود حمزه کرمی در هفته های اخیر چندین بار به خاطر عوارض ناشی از بیماری قلبی اش به بهداری زندان اوین انتقال داده شده است.

 

کرمی، چندی پیش که به مرخصی کوتاه مدت آمده بود، به دلیل عارضه قلبی و عوارض ناشی از آن در بخش "سی. سی. یو" یک بیمارستان بستری شد و برخلاف نظر پزشکان متخصص و پزشکی قانونی مبنی بر ضرورت ادامه معالجات در محیطی به دور از فشار و استرس، به اوین بازگردانده شد. این در حالی است که پزشکان عمل آنژیوگرافی را برای وی در اسرع وقت تجویز کرده بودند.

 

حمزه کرمی، در دادگاه بدوی به ۱۶سال زندان محکوم شده بود. شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تهران، حمزه کرمی را به ۱۱ سال حبس قطعی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم کرد.

 

کرمی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۴، فرماندار ورامین و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۰، مدیرکل سیاسی دفتر رئیس جمهوری بود.

 

وی در جریان انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری، مسئول ستاد مطبوعات هاشمی رفسنجانی بود و در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مدیریت وب‌سایت جمهوریت را بر عهده داشت.

0 comments:

ارسال یک نظر