در شب ضربت امام عدالت بانگ الله اکبر سر خواهیم داد

کمپین ملی فرزندان موسوی و رهنورد، با انتشار بیانیه ای به مناسبت شب ضربت خوردن امام اول شیعیان، خواسته است تا مردم در شب های قدر فریاد الله اکبر سر دهند.

در این بیانیه آمده است: در شب ضربت امام عدالت، ما فرزندان زهرا بانگ الله اکبر سر خواهیم داد تا صدایمان پشت دیوار عدو را سبز کند. آری فرزندان میر حسین برای تحقق عدالت علی از پای نخواهند نشست.

متن کامل این بیانیه که در اختیار جرس قرار گرفت، به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

شب قدر است و ذیقدری ندیدم/ چنان تو، صاحب قدری ندیدم

به گاه نا امیدی های ظلمت/ مهی با طلعت بدرت ندیدم

به لیالی قدر که نزول قرآن کریم را شهادت داده اند، هولناکترین حادثه تاریخ تشیع نیز بوقوع می پیوندد و درد و داغ آن اما از سحرِ خونبار مسجد کوفه بدست کوفیان تداوم می یابد، تداوم در ایران منتسب به اسلام علی را !

حکومت ایران اسلامی که بنا بود استقرارش بر آوار استبداد شاهنشاهی باشد – و مبارک سرزمینی که به تجلی عشق علیِ مرتضی در دلهای علی مردانش میرفت چهره از ظلم پاک کند – امروز متجلی به سرود و سوگناله های ماست که شمشیرهای ابن ملجمان را آخته تر از پیش بر فرق سحری مردانِ محرابهای متعدد دارد.

یا علی که اگر روی عشقِ تو نبود و نداشتیم، داغ محرابهای خونین از پایمان می افکند.

یا علی به سیاه ترین شب ضربت به تو به صبوری تو می اندیشیم که شب را ستاره را و زلال چاه را به همدمی برگزیدی و زمزمه با رب الفلق داشتی تا فلق آشکار گردد.

یا علی شب در پشتِ حصارهای بلند و در سلولهای دور از منظر ماه و ستاره ، تنها به پشت گرمیِ عشقِ به تو، بر مریدانِ بندی ات آسان میگذرد !

یا علی پیکرهای تکیده و زخمی عاشقان تو در سیاه چالهای رژیم کوفیانِ عصر، به زیر تازیانه های پیاپی ، فلقِ شکوهمند را به انتظارند – دست تو به عرش حضور رب العالمین نزدیکتر است.

یا علی! آواز (یا رب الفلق ) تو باید که شولای شب را برچیند و خیمه و خرگاه کوفیان را تا زلال خورشیدِ حق مجال حضور یابد.

یا علی دلدادگان و رهپویان تو ، نفس از یاد مدام تو تازه میکنند – شب به شور عشق تو بر آنان سر میشود.و امیدشان به فجر و فلق ، به ایمان و امیدِ حصول حق است که تو منادی اش بودی.

یا علی صبرشان را پشتوانه – زخمشان را مرهم و دادشان را از بیدادگران بستان .

در شب ضربت امام عدالت، ما فرزندان زهرا بانگ الله اکبر سر خواهیم داد تا صدایمان پشت دیوار عدو را سبز کند. آری فرزندان میر حسین برای تحقق عدالت علی از پای نخواهند نشست.

اللهم فک کل اسیر.

وعده ما بانگ الله اکبرراس ساعت 21 در شب های قدر

یا علی مددی!

کمپین ملی و سراسری فرزندان موسوی و رهنورد

0 comments:

ارسال یک نظر