نبی حبیبی: برخی رسانه‌ها و خبرنگاران، به مدعیان تقلب در انتخابات كمك كردند

در آستانه روز خبرنگار، دبیركل حزب موتلفه اسلامی با ادعای اینکه "برخی رسانه‌ها در جنگ نرم به سربازان دشمن تبدیل شده بودند"، اظهار عقیده کرد "برخی رسانه‌ها و خبرنگاران، به مدعیان تقلب در انتخابات كمك كردند."

وی همچنین ادعا کرد "در جریان اعتراضات سال قبل، صد نفر نیروی مسلح به مسلسل، در خیابان‌های تهران دستگیر شدند، که این افراد اعتراف كردند قصد داشتند بدون اینكه توجه كنند كه چه كسی طرفدار چه كسی است، كشت و كشتار خیابانی به را بیاندازند."

به گزارش فارس، محمدنبی حبیبی دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی كه در مراسم روز خبرنگار در محل حزب مؤتلفه اسلامی سخن می‌گفت،‌ ادعا کرد "در حوادث بعد از انتخابات متاسفانه برخی از رسانه‌ها، در پازل دشمن بازی كردند و در حقیقت باید بپذیریم كه در كنار رسانه‌های متعهد و پایبند به انقلاب، برخی رسانه‌ها در راستای مقابله با نظام اسلامی در فتنه 88 وارد شدند."

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم گفت: حبیب الله عسگراولادی همراه با برخی از اعضای حزب مؤتلفه با میرحسین موسوی دیدار داشتند و در این دیدار موسوی پذیرفت كه با معرفی نمایندگان خود، صندوق آرا بازشماری شود؛ اما بعد از دیدار وی با اعضای سازمان مجاهدین انقلاب، نظرش در بازشماری آرا برگشت.

وی اشاره ای به این مسئله نکرد که قرار بازشماری، به جای تمام آراء، بر تعدادی از صندوق های رای ماخوذه تعیین گردید و همین مورد، از موارد شبهه برانگیز در رابطه با انتخابات بود؛ چرا که رهبر جمهوری اسلامی، در اقدامي بي سابقه، ساعاتی پس از اعلام نتیجه رای گیری توسط وزارت کشور و قبل از تایید این نتایج از سوی شورای نگهبان، این نتیجه را مورد تایید قرار داد و پس از آن دبير شوراي نگهبان نيز در روزهاي نخستين اعلام نتايج به حمايت از محمود احمدي نژاد برخاست.

حبیبی ادامه داد: سؤال من این است كه چرا برخی رسانه‌ها به اندازه‌ای كه ما برای بازشماری صندوق‌ها اصرار داشتیم، اصرار نمی‌كردند و از موسوی و كروبی نمی‌خواستند كه به بازشماری صندوق‌های رای تن بدهد. به نظر من این رسانه‌ها به سران فتنه كمك كردند تا دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را در كشور به راه بیاندازند.

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان كرد: ما به خودمان حق می‌دهیم كه همواره از مدعیان تقلب در انتخابات علت عدم پذیرش بازشماری صندوق آرا را سؤال كنیم.

وی با ادعای اینكه "برخی رسانه‌ها و خبرنگاران مدعی تقلب در انتخابات از بازشماری صندوق‌ها هراس داشتند"، ‌گفت: ما نمی‌توانیم از گناه كسی كه ١٣ میلیون رای آورده و مردم را به خیابان‌ها جهت اغتشاش دعوت كرده، چشم‌پوشی كنیم. چرا كه ما می‌دانیم در اغتشاشات، نیروهای امنیتی صد نفر نیروی مسلح به مسلسل و بیسیم های پیشرفته را در خیابان‌های تهران دستگیر كردند و این افراد اعتراف كردند كه قصد داشتند بدون اینكه توجه كنند كه چه كسی طرفدار چه كسی است، كشت و كشتار خیابانی به را بیاندازند.

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه برخی‌ها دولت احمدی‌نژاد را مطلقا مثبت و برخی دیگر مطلقا منفی می‌دانند و در عین حال برخی‌ها اهمیتی به عملكردهای منفی و مثبت دولت اهمیت نمی‌دهند، گفت: ‌حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان گروه چهارم تلاش می‌كند پشتیبان اصولی دولت اصولگرا باشد و نقدهای دولت را از طرق مختلف به شخص رئیس‌جمهور اعلام كند.

0 comments:

ارسال یک نظر