آيت‌الله خزعلي: اگر یک روز كيهان نبينم ناراحتم

وضع اغتشاشگران بهتر از ریگی نیست

دبيركل بنياد بين‌المللي غدير با بيان اين‌كه "من اگر روزي روزنامه كيهان را نبينم آن روز ناراحتم" با اشاره به تصميماتي كه در روز يكشنبه اخير در مجلس گرفته شد، گفت: امروز خطاب به نمايندگان مجلس صحبت مي‌كردم، به آن‌ها گفتم بگوييد اشتباه كرديم.

به گزارش ایسنا، آيت‌الله ابوالقاسم خزعلي در نشست تخصصي بررسي سيره و شخصيت اميرالمومنين علي(ع) اظهار كرد: 265 نفر از نمايندگان مجلس غديري شدند و در دوره نهم رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد تمام وزراي ايشان غديري شدند و در دوره دهم هم چون تازه است شايد ديداري داشته باشم تا تمامي آن‌ها غديري شوند.

دبيركل بنياد بين‌المللي غدير با بيان اين‌كه "من اگر روزي روزنامه كيهان را نبينم آن روز ناراحتم" با اشاره به تصميماتي كه در روز يكشنبه اخير در مجلس گرفته شد، گفت: امروز خطاب به نمايندگان مجلس صحبت مي‌كردم، به آن‌ها گفتم بگوييد اشتباه كرديم و از اين صحبت آن‌ها آن‌قدر خوش‌شان آمد كه آمدند و با من صحبت كردند و گفتند الان ما داريم برگه‌اي تنظيم مي‌كنيم براي مجلس برقرار كردن و دوباره بايد تمديد شود.

وي گفت: ما در بنياد بين‌المللي غدير پيام خود را به كشورهايي چون آلمان، هلند و بلژيك ابلاغ كرديم و آن‌ها از اين كار بسيار خوشحال شدند. به سيدحسن‌نصرالله نيز برگه نمايندگي داديم كه وي گفت من افتخار مي‌كنم كه در خدمت اميرالمومنين(ع) باشم و بايد دانست كه 265 نفر از نمايندگان مجلس غديري شدند و در دوره نهم رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد تمام وزراي ايشان غديري شدند و در دوره دهم هم چون تازه است شايد ديداري داشته باشم تا تمامي آن‌ها غديري شوند.

دبيركل بنياد بين‌المللي غدير با بيان موضع اميرالمومنين(ع) در مقابل اقوام و نزديكان خود اظهار كرد: به امام راحل گفتم كه نوه شما فرزند آقا مصطفي مخالفت‌هايي مي‌كند و برخي مواقع كلت مي‌كشد. ايشان گفتند "بزنيد توي سرش" پس ما بايد مراقب علاقه‌مان به اولاد باشيم.

وي ادامه داد: مرحوم آقاي سعيدي زماني به ديدن امام رفته بودند و به ايشان گفتند كه "آقا اين‌طور كه شما ادامه مي‌دهيد كسي نمي‌ماند" كه امام فرموده بودند "اگر جن و انس جمع شوند من از راه خود دست بر نمي‌دارم و من بايد ظلم را بردارم". آقاي سعيدي كه با آن نظر به خدمت ايشان رفته بودند در آينده به گونه‌اي شدند كه در زير شكنجه گفتند "اگر من را بكشيد در قطره‌هاي خونم اسم امام خميني را خواهيد ديد" كه در نهايت نيز به شهادت رسيدند.

وي با بيان اين‌كه "من فرزانه‌اي مثل آقاي بهشتي نديده‌ام" اظهار كرد: وي با بيان منطقي خود بني‌صدر را سر به زير كرد و بايد دانست كه بيشتر مواد قانون اساسي ما برگرفته از فكر ايشان است. زماني ايشان به خدمت امام رفته بودند و گفتند كه "به من توهين مي‌كنند و من نمي‌توانم بمانم" كه امام در جواب ايشان گفتند "اگر به جاي درود به خميني بگويند مرگ بر خميني من راه خود را ادامه خواهم داد" و اين چنين شد كه آقاي بهشتي در نظر خود تغيير ايجاد كرد و همچنان ايستادگي کرد.

اين عضو مجلس خبرگان اظهار كرد: اسراييل در ننگ آخرين خود به كاروان آزادي حمله كرد و الان هم كشور ايران مي‌خواهد در اين ارتباط كشتي را اعزام كند و مسئولان ما نيز به آن‌ها گفته‌اند كه اگر كشتي ما را زديد در تنگه هرمز كشتي شما را خواهيم زد و بايد دانست كه ما چنين مسئولاني را مي‌خواهيم.

وي با بيان اين‌كه "اغتشاشگران در دامن اسراييل ،‌انگليس و آمريكا جاي دارند" گفت: از اين‌كه مدتي قبل از سوي قوه قضاييه اعلام شد كه اغتشاشگران بدانند وضع‌شان بهتر از ريگي نخواهد بود، بسيار خوشحال شدم و از اين نوع واكنش قوه قضاييه به وجد آمدم. بايد دانست كه اين همان گفته آيه 33 سوره مائده است و بايد دانست كه حيله‌هايي كه اين اغتشاش‌گران داشتند مي‌توانست 100 كشور را از كار بيندازد.

وي با اشاره به سخنان رهبري در مورد فوت آيت‌الله منتظري گفت: چقدر قشنگ ايشان اين محيط را اداره كردند. منتظري را ببريد به حرم دفن كنيد، درجايي كه جاي بزرگان است و بايد دانست كه اگر آقاي منتظري در داخل خانه‌اش دفن مي‌شد، گنبد و گلدسته درست مي‌كردند،اما ديگر در حرم گنبد و گلدسته‌اي نيست.

0 comments:

ارسال یک نظر