حمله به دفتر یک نماینده اصلاح طلب مجلس ایران

iran, parlement

دفتر یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در شهرکرد در غرب ایران به آتش کشیده شده است.

نصرالله ترابی، یکی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس، روز چهارشنبه ۹ دی (۳۰ دسامبر) به پارلمان نیوز ( پایگاه خبری فراکسیون خط امام در مجلس ایران) گفت که دفترش شب قبل به آتش کشیده شده است و از هوادارانش خواست که عکس العملی در این مورد نشان ندهند.

آقای ترابی به پارلمان‌نیوز گفت که بعد از انجام نطق صریح او در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد شدیدی از سوی حامیان دولت مواجه شده و پس از آن در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری، استاندار استان با 'عصبانیت' با وی برخورد کرده است.

او گفت که بعد از موضع‌گیری استاندار علیه او، برخی ادارات بسیج شده اند تا پلاکاردهایی را علیه او در شهر نصب کنند.

این نماینده مجلس در مورد حادثه سه شنبه شب گفت: "نیمه‌های شب گذشته برخی افراد، آخرین و ذلیلانه‌ترین شیوه برخورد را نشان دادند و با آتش زدن دفتر بنده به عنوان نماینده مردم، تلاش کردند و می‌کنند که با آتش خشم و دود اختناق، زبان نماینده‌ها را ببندند".


این نماینده اصلاح طلب با انتقاد از نحوه برخورد مقامات ایران با معترضان گفت: 'این عده می‌خواهند هیچکس مطلب و سخنی بر خلاف میل آن‌ها نگوید و یک جامعه یکسویه و کاملا مطیع و بدون منتقد ایجاد کنند و اگر کسی هم انتقادی انجام داد به عواملشان در استان‌ها دستور بدهند تا با آتش زدن دفتر و رفتارهای دیگر منتقدان را تحت فشار قرار دهند".

آقای ترابی گفت: "نمی‌شود که اگر کسی بر خلاف نظر برخی حرف بزند، علیه او جوسازی کنند، هتاکی کنند و دفترش را آتش بزنند، امروز روز گفتگو و اقناع مردم است".

او با انتقاد از عملکرد نیروهای انتظامی و امنیتی ایران گفت: "من تعجب می‌کنم از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی که اگر کوچکترین حرفی پشت موبایل زده شود و پرنده‌ای در هوا بپرد رد آن را دارند اما از این اقدام که به احتمال زیاد برنامه‌ریزی شده بود جلوگیری نکردند و سریعا با عواملش برخورد نکردند".

0 comments:

ارسال یک نظر