مجمع نیروهای خط امام: صحنه گردانان هتک حرمت را به مردم معرفی کنید

مجمع نیروهای خط امام با صدور بیانیه ای با محکوم  کردن هتک حرمت روز۱۴خرداد بر لزوم شناسایی، تعقیب، معرفی و محاكمه‌ همه‌ عوامل این حادثه بویژه صحنه‌گردانان اصلی آن تاكید كرده و خواستار تلاش همه‌ دلسوزان نظام برای پایان بخشیدن به حیات این جریان خائن و نفاق‌آلود در عرصه‌ سیاسی كشور است.      

به گزارش کلمه، در این بیانیه با اظهار تاسف نسبت به واقعه 14 خرداد می‌نویسد: به راستی این جماعت ظاهرا خیره‌سر کیستند که در سال‌های گذشته به دفعات نسبت به برخی شخصیت‌های علمی، سیاسی و مدیران نظام که همگی از یاران نزدیک امام بوده‌اند حمله و جسارت کرده‌اند و همواره با پوشش‌های رسمی و غیررسمی از هر گونه تعقیب و برخورد قانونی مصون بوده‌اند و این مصونیت تا آنجا ادامه یافته که امروز به بیت مکرم امام جسارت‌ها می‌کنند و چنین صحنه‌هایی را ابتدا در حسینیه‌ جماران و سپس در حرم و آستانه‌ی مقدس امام خمینی (ره) می‌آفرینند.
 
متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

مردم مسلمان ایران و همه‌ی دلدادگان راه و اندیشه‌ی امام خمینی (ره) جمعه‌ گذشته و در سالروز ارتحال آن حضرت شاهد صحنه‌ای بودند که در نوع خود طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه و تاسف‌بار بود. تاسفی که غم فقدان امام عزیز را مضاعف ساخت.

گروهی کم‌شمار اما هتاک، قانون شکن و مزدور با سازماندهی و برنامه‌ریزی‌های از پیش طراحی شده در حرم آن اسوه حسنه و مقابل چشمان میلیون‌ها ناظر در داخل و خارج کشور، از سخنرانی تولیت آستان قدس امام، شخصیت فرهیخته و روحانی فاضل جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی ممانعت به عمل آوردند و دل‌های مالامال از عشق به امام را سرشار از غمی تازه نمودند، کمی که خاطرات مظلومیت امام، فرزندان و شاگردانش در طول سال‌های نهضت را زنده کرد و ذائقه‌ها را یکبار دیگر تلخ نمود.

به راستی این جماعت ظاهرا خیره‌سر کیستند که در سال‌های گذشته به دفعات نسبت به برخی شخصیت‌های علمی، سیاسی و مدیران نظام که همگی از یاران نزدیک امام بوده‌اند حمله و جسارت کرده‌اند و همواره با پوشش‌های رسمی و غیررسمی از هر گونه تعقیب و برخورد قانونی مصون بوده‌اند و این مصونیت تا آنجا ادامه یافته که امروز به بیت مکرم امام جسارت‌ها می‌کنند و چنین صحنه‌هایی را ابتدا در حسینیه‌ جماران و سپس در حرم و آستانه‌ مقدس امام خمینی (ره) می‌آفرینند.

آیا در سال‌های نخست پیروزی انقلاب و حتی در سال‌های نخست پس از رحلت امام باور کردنی بود که با اهل بیت امام چنین رفتاری شود؟

کجایند شهدا و شاگردان صادق خمینی عزیز که ببینند با وصیت آنان در حفظ حریم امام و اندیشه‌ی او چه رفتاری می‌شود؟

0 comments:

ارسال یک نظر