رحیم مشایی از داوود احمدی نژاد شکایت کرد

جـــرس: اسفندیار رحیم مشایی معاونت حقوقی دفتر ریاست جمهوری از داوود احمدی نژاد، بازرس ویژه سابق رئیس دولت به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرد.

به گزارش فارس، سید علی‌اصغر حسینی وکیل رئیس دفتر رئیس دولت اظهار داشت: داود احمدی‌نژاد بار‌ها رحیم مشایی را به "جریان انحرافی" منسوب کرده و به طرح ادعاهای اثبات‌نشده درباره وی پرداخت.

وی افزود: بعد از طرح تلاش نزدیکان رئیس دولت برای ترور برخی چهره‌های نظامی توسط داود احمدی‌نژاد، معاونت حقوقی ریاست جمهوری رسماً از وی شکایت کرد.

وکیل رئیس دفتر رئیس دولت گفت: "داود احمدی‌نژاد چندی پیش در سخنانی بدون ارائه سند و مدرک مدعی شد مشایی از سابقه نفاق و اباحی‌گری برخوردار بوده و فردی لیبرال است. "

حسینی افزود: برادر احمدی نژاد در ادامه ادعا‌هایش مشایی را از اعضای انجمن حجتیه معرفی کرده که در برابر آمریکا و اسرائیل تعظیم می‌کند و اعتقاد و التزامی به ولایت فقیه ندارد و مدعی ارتباط با امام زمان است.

وی ادامه داد: این سخنان مصداق بارز عناوین مجرمانه افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود و بنده بر اساس موضوع مواد ۶۹۷ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی از داوود احمدی‌نژاد شکایت کردم.

وکیل رحیم مشایی گفت که "پرونده احمدی‌نژاد در دادسرای فرهنگ و رسانه دادسرای ویژه کارکنان دولت مفتوح است و شکایت وی نیز، در همین چارچوب رسیدگی خواهد شد."

بر اساس این گزارش، حسینی در عین حال از روند رسیدگی به شکایات موکلش در دستگاه قضایی ابراز گلایه کرد.

0 comments:

ارسال یک نظر