رونمایی از تجهیزات زرهی جدید، در مانور نیروی زمینی سپاه

جـــرس: سخنگوی رزمایش زمینی سپاه پاسداران موسوم به «شهدای وحدت»، گفت: در دومین روز رزمایش نیروی زمینی سپاه، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزم ناهمطراز علیه دشمن فرضی به کار گرفته شد.

به گزارش ایسنا، پاسدار حمید سرخیلی در دومین روز از اجرای رزمایش سپاه پاسداران موسوم به «شهدای وحدت»، با اشاره به برخی اهداف برگزاری مانور مذکور اظهارداشت: در این مرحله از رزمایش بخشی از یگان‌های حرفه‌ای و تخصصی نیروی زمینی سپاه تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزم ناهمطراز را با هماهنگی و آمادگی کامل و با موفقیت به نمایش گذاردند.

پاسدار سرخیلی با اشاره به انهدام اهداف دشمن فرضی توسط یگان‌های عملیاتی در این رزمایش، تصریح کرد: یگان‌های زرهی و مکانیزه نیروی زمینی سپاه با اجرای تاکتیک‌های جدید جنگ ناهمطراز و با تکیه بر تحرک قدرت آتش، زره پولادین و ارتباطات مطمئن و نفوذناپذیر، عمق عملیات را گسترش داده و اهداف دشمن فرضی را منهدم کردند.

وی با بیان این‌که در این رزمایش اصول پدافند غیرعامل در شرایط متنوع تمرین می‌شود، اظهارداشت: انضباط منطقه عملیاتی در این رزمایش مشهود بوده و پوشش، اختفاء و استتار برگرفته از تجهیزات استتار نوین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

سخنگوی رزمایش «شهدای وحدت» نیروی زمینی سپاه در پایان اعلام کرد: در این رزمایش بخشی از تجهیزات جدید و تاکتیک‌های مدرن جنگ ناهمطراز به منظور ارزیابی کارشناسان نظامی به نمایش در می‌آید.

به گزارش فارس، در ادامه دومین روز از رزمایش شهدای وحدت نیروی زمینی سپاه، از تجهیزات زرهی بومی‌شده یگانهای رزمی رونمایی به عمل آمد.

سخنگوی رزمایش با اعلام این خبر افزود: در ادامه دومین روز این رزمایش دو نمونه از تجهیزات جدید بومی شده یگانهای رزمی رونمایی شدند.

سرخیلی نفربر چرخ دار سریر را نخستین محصول رونمایی شده در این رزمایش خواند و تصریح کرد: دومین محصول نفربر فوق سبک شنی‌دار است که دارای قابلیت‌های فراوانی همچون اختفاء، تحرک و سرعت بالا برای انتقال نیروهای مکانیزه به منطقه عملیات است.

گفتنی است، مرحله مقدماتی رزمایش شهدای وحدت روز یکشنبه پایان می‌پذیرد و مرحله اصلی رزمایش صبح فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود.

0 comments:

ارسال یک نظر