فیروزآبادی: وعده خدا در پیروزی جنبش وال استریت نزدیک است

ما حرفهای مردم امریکا را می شنویم

جـــرس: در ادامۀ واکنش های مقامات جمهوری اسلامی به اظهارات وزیر خارجۀ ایالات متحده در خصوص راه اندازی سفارتخانه مجازی آمریکا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، هیلاری كلینتون را به "شنیدن صدای مردم آمریکا در وال استریت" دعوت كرد.

به گزارش ایسنا، پاسدار حسن فیروزآبادی كه در جمع فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح سخن می‌گفت، در پاسخ به سخنان وزیر خارجه امریکا پیرامون راه اندازی قریب الوقوع سفارت مجازی آمریکا برای شهروندان ایرانی گفت: "ابر سرمایه داری و سیاست مداران آمریکایی وابسته به آن کور و کرند و صدای مردم آمریکا در وال استریت را نمی شنوند، فریادی که جلوی چشم و بیخ گوش آنها ست و عالم را پر کرده است. آن وقت خانم کلینتون سخنگوی آنان می خواهد صدایی از ایران بشنود، اگر آنها کر و کور نبودند، صدا و نور ملت ایران که جهان را پر کرده است می دیدند و می شنیدند."

این عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه اظهارداشت: دولت آمریکا تنها راهش حذف نفوذ ابر سرمایه داری و گوش کردن به سخن مردم مظلوم آمریکا است ، مردم مظلومی که آتش آه شان بنیان کاخ‌های ستم ابرسرمایه داری و صهیونیزم را خواهد سوزاند، آنها که در وال استریت فریاد می زنند، پشت به سرمایه داری کردند و رو به خدا و پیامبران او دارند، مسیری که دست آنها را خواهد گرفت و بالا خواهد برد.

وی در پایان پیرامون آیندۀ اعتراضات چپگرایان در آمریکا افزود: ما حرف های مردم آمریکا را دقیقا می شنویم و رنجوری آنها را می بینیم، وعده خدا در پیروزی آنها نزدیک است.

فیروزآبادی اواخر هفته گذشته نیز، در واکنش به اعتراضات چپگرایان به سرمایه داری در آمریکا، با بیان اینکه معترضان باید مراقب ورود نفوذیهای دولتی به مدیریت نهضت خود باشند، گفت: "چنانچه دولت آمریکا به دموکراسی ادعایی خود پایبند است باید به درخواست ملت آمریکا که همانا اصلاحات اساسی است تن بدهد."

0 comments:

ارسال یک نظر