موسوی تبریزی: نقض حقوق شهروندی، تبعات ناگواری برای نظام خواهد داشت

در دیدار با خانواده‌های زندانیان سیاسی

جـــرس: دبیر مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در دیدار با گروهی از خانواده های زندایان سیاسی تاکید کرد "تضییع حقوق زندانیان و خانواده های آنان، تبعات ناگواری برای نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت که توجه بیشتر مسئولین را می طلبد."

به گزارش تارنمای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، تعدادی از خانوادهای زندانیان سیاسی با سید حسین موسوی تبریزی، دبیر مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و بعضی از اعضای آن مجمع دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، خانواده های زندانیان سیاسی گزارشی از وضعیت زندانیان خود و فشاری که بر خانواده شان وارد می شود ارائه دادند و در ادامه موسوی تبریزی ضمن اظهار تاسف از زندانی شدن تعدادی از نیروهای کار آمد و دلسوز انقلاب و جمهوری اسلامی ، با آنان اظهار همدردی کرد.

وی گفت: اگر حقوق شهروندی و آزادی های قانونی در مورد کسانی که به نحوه مدیریت مسئولان کشور انتقاد می کنند، رعایت نشود چهره زیبایی از جمهوری اسلامی نشان داده نخواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که مسئولان اجرایی و قضایی به حقوق خانواده های زندانیان بیشتر احترام بگذارند و به گونه ای نباشد که مجازات یک نفر به بستگانش تعمیم داده شود که بدون تردید بر خلاف رضای خدا و احکام شرع مقدس اسلام است.

موسوی تبریزی در پایان گفت: با توجه به اهمیت حقوق بشر و حساسیت بین المللی نسبت به آن ، تضییع حقوق زندانیان و خانواده های آنان، تبعات ناگواری برای نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت که توجه بیشتر مسئولین را می طلبد.

0 comments:

ارسال یک نظر