سردارنقدی: حرکت ملت آمریکا فروپاشی این کشور را بدنبال دارد

جرس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در خصوص جنبش اعتراضی «وال استریت را اشغال کن» مردم آمریکا، ادعا کرد: حرکت ملت آمریکا عمیق و ریشه‌دار است و موجی است که به دلیل مستقل بودن از احزاب سیاسی آمریکا فروپاشی نظام سیاسی این کشور را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع دانشجویان تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) عمل به اسلام را مهم‌ترین عامل تحول در جوامع بشری دانست، گفت: این موج عظیم بیداری در جهان محصول اراده فقط یک درصد از جمعیت جهان است که تصمیم گرفت زیر بار ظلم جباران نرود و با همه محدودیت‌هایش بخش‌هایی از دستورات اسلام را به اجرا گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دست انتقام الهی همواره تعقیب کننده دشمنان ملت ایران است، خاطرنشان کرد: شوروی تامین کننده اصلی سلاح برای صدام بود و توسط حزب توده کودتا علیه نظام را سازماندهی کرد و گروهک‌های ملحدی چون چریک‌های فدایی خلق را تحت امر داشت اما به خواست الهی نابود شد و اثری از آن باقی نیست.

نقدی با پیش بینی سرنوشت صدام برای سایر دشمنان ملت ایران افزود: آمریکا در نظر کسانی که از اشراف برخوردارند و با خوشبینانه‌ترین نگاه؛ مرده ‌ای است با ابعاد بزرگ و فقط باید منتظر ماند تا موریانه عصایش را بخورد و به طور کلی نابود شود.

وی بسیج را بزرگترین نعمت الهی بعد از ولایت دانست و ادعا کرد: بعد از نعمت ولایت، بسیج بزرگترین عنایت الهی است و در روز قیامت از ما خواهند پرسید که با این خیل ده‌ها میلیونی نیروهای مخلص و شهادت‌طلب که برای خدمت به اسلام سر از پا نمی شناسند چه کرده‌اید؟

0 comments:

ارسال یک نظر