عبدالله مومنی در بیمارستان رسول اکرم

عبدالله مومنی که با مشکل شدید شنوایی روبه رو شده است را برای معاینه به بیمارستان رسول اکرم بردند.

 بر اساس اخباری که در فیس بوک منتشر شد، روز گذشته عبدالله مومنی را که از مدتها قبل با مشکل شنوایی روبه رو شده بود روز چهارشنبه  با چند مامور برای معاینه به بیمارستان رسول اکرم برده شد. 

 پیش از این همسر این فعال دانشجویی و آموزگار دربند به جرس گفته بود: شنوایی یکی از گوشهای عبدالله خیلی ضعیف شده و پرده گوش دیگرش چسبیده به گوش که دکترها گفتند احتمالا به خاطر ضربه بوده است، که این آسیب دیدگی از اثرات ضرب و شتم و شکنجه های ایام بازداشت عبدالله است.

 عبدالله مؤمنی  سخنگوی سازمان دانش آموختگان (ادوار تحکیم وحدت) سی خردادماه ۱۳۸۸ پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در ساختمان ستاد شهروندان آزاد (حامیان مهدی کروبی، از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری) بازداشت و به مدت سه ماه در سلول های انفرادی بند ۲۰۹ و ۲۴۰ محبوس و بازجویی شد. این فعال دانشجویی در دادگاههای نمایشی و محاکمه های غیرقانونی بعد از انتخابات  به تحمل چهار سال و ۱۱ ماه حبس محکوم شد. اما این حکم غیرعادلانه هرگز باعث نشد که او از اعتقادات و مواضع خود دست بردارد و در شهریور ماه 89 با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به آیت الله خامنه ای با شرح شکنجه ها و شرایط اسف بار زندان های جمهوری اسلامی خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب پیرامون رخدادهای صورت گرفته، شد. اما به جای تشکیل کمیته حقیقت یاب بار دیگر عبدالله مومنی احضار و با اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب روبرو گردید.

0 comments:

ارسال یک نظر