اعلام آمادگی امین زاده برای مناظره با رئیس پلیس ایران

آقای امین زاده در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی، معاون وزرات امورخارجه ایران بود

محسن امین زاده، عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی که در زندان به سر می برد، در نامه ای خطاب به رئیس تلویزیون ایران نوشته است که حمله افراد لباس شخصی به ستاد اصلاح طلبان میرحسین موسوی در روز ۲۲ خرداد ۸۸ نشان از برنده نبودن محمود احمدی نژاد داشت.

آقای امین زاده که در جریان انتخابات جنجال برانگیز سال گذشته، رئیس ستاد اصلاح طلبان میرحسین موسوی واقع در محله قیطریه تهران بود، در نامه ای که روز گذشته (پنجشنبه ۱۹ اسفند) در وبسایت نوروز منتشر شد، از اظهارات روز ۲۸ بهمن فرمانده نیروی انتظامی در یک برنامه تلویزیونی به شدت انتقاد کرده است.

در ابتدای این نامه، آقای امین زاده نوشته است: "ادعای بازجویان در مورد تلاش مسئولین برای ترمیم فضای امنیتی در کشور این امید را به وجود آورد که به زودی به همه تخلفات، پرونده سازی ها، دروغ پردازی ها و تهمت زدن ها، در فضایی سالم و منصفانه رسیدگی خواهد شد. حال تکرار دوباره این دروغ ها آن هم از زبان عالی ترین مقام انتظامی کشور، ضرورت این اقدام را دو چندان کرده است."

آقای امین زاده اعلام آمادگی کرده است که با کسانی که علیه فعالیت های ستاد قیطریه سخن می گویند، در یک برنامه زنده تلویزیونی مناظره کند.

وی اتهام "فعالیت غیر قانونی در ستاد قیطریه" و فعال بودن رسانه های خارجی در این ستاد انتخاباتی را تکذیب کرده و نوشته است: "رسانه های فارسی زبان خارجی از جمله بی بی سی، نه تنها در ستاد ما دفتر و نماینده نداشته اند، بلکه اعضای ستاد حتی یک مصاحبه هم با این رسانه های فارسی زبان نداشته اند."

آقای امین زاده با اشاره به وقایع روز ۲۲ خرداد و جزئیات حمله به ستاد قیطریه آقای موسوی نتیجه گیری کرده است که "طرفداران کاندیدای برنده، در روز برگزاری انتخابات هرگز دست به اقدامی نمی زند که باعث اخلال در انتخابات و سوء ظن نسبت به سلامت آن شود. اقدام اخلال گرانه مأموران مسلح طرفدار یک نامزد مؤید آن بود که اولا از نظر آنها روند انتخابات به نفع کاندیدای مورد نظر آنها پیش نمی رود و وی بازنده است و نتیجه را واگذار خواهد کرد و ثانیاً احتمال آنکه آنان قصد برهم زدن انتخابات را داشته باشند جدی است."

نامه انتقادی آقای امین زاده که اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد، تاریخ دهم اسفند را دارد اما وبسایت های نزدیک به مخالفان دولت، این نامه را به تازگی منتشر کرده اند.

در روز ۲۲ خرداد سال گذشته و همزمان با برگزاری انتخابات دور دهم ریاست جمهوری ایران، وبسایت های نزدیک به میرحسین موسوی از حمله به ستاد اصلاح طلبان در قیطریه تهران خبر دادند و ساعاتی بعد، تصاویری از افراد حمله کننده به این ستاد در اینترنت منتشر شد.

0 comments:

ارسال یک نظر