اعلام موجودیت اتحادیه دانشجویان سبز دانشگاه های تهران در آستانه مراسم اول اسفند

بیانیه شماره یک و اعلام حضور در راهپیمایی سراسری 

در آستانۀ مراسم بزرگداشت شهدای خیزش ٢۵ بهمن و تظاهرات سراسری سبزها در اعتراض به سرکوب های اخیر، گروهی از دانشجویان سبز دانشگاههای آزاد و سراسریِ شهر تهران، ضمن تشکیل و اعلام موجودیت «اتحادیه دانشجویان سبز»، از حضور فعال خود در راهپیمایی روز یکشنبه آتی (اول اسفندماه) خبر دادند.


به گزارش منابع خبری جرس، این دانشجویان در بیانیۀ شماره یک خود آورده اند:

ما دانشجویان معترض دانشگاه های تهران با وجود تمام محدودیت ها و جو امنیتی بر آن شدیم تا برای ادامه مبارزات در کنار ملت ایران از اعلام موجودیت اتحادیه سبز دانشگاه های تهران خبر دهیم تا در کنار انجمنهای اسلامی دانشگاه ها و دفتر تحکیم وحدت بتوانیم تحلیل ها و بیانیه ها برای اعتراضات جنبش سبز را نه فقط برای دانشجویان بلکه برای عموم مردم ایران ارایه دهیم. ما دانشجویان ضمن حمایت همه جانبه از مهندس میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی در این بیانیه اول و اعلام موجودیت از تمام دانشجویان در سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی یکم اسفند و گرامیداشت دانشجویان معترض کشته شده در ٢۵ بهمن دعوت به عمل می آوریم. در بیانیه بعدی که ساعاتی دیگر منتشر خوا هد شد تحلیل و راهکاری برای حضور گسترده تر برای اول اسفند خواهیم داشت.

اتحادیه دانشجویان سبز دانشگاه های تهران 
(امیرکبیر، تهران، علامه، علم و صنعت، بهشتی، خواجه نصیر ،آزاد تهران جنوب، تهران شرق، علوم و تحقیقات، تهران مرکز) ٢٩ بهمن ٨٩


گفتنی است گروههای مختلفی از دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاههای آزاد و سراسری دانشگاههای کشور نیز، ضمن اعلام حمایت از مراسم اول اسفند، از حضور فعال خود برای گرامیداشت نام و یاد شهدای ٢۵ بهمن خبر داده اند.

0 comments:

ارسال یک نظر