توصیه های یک فرمانده جنگ برای راهپیمایی ۲۵ بهمن: دشمن خود ضحاک است، اولین خط شکن باش

یکی از فرماندهان تکاوران لشگر ۵۵ هوابرد شیراز در وبلاگ خود ضمن دعوت از جوانان برای حضور در راهپیمایی ۲۵ بهمن، توصیه های جالبی را برای موفقیت " خط شکنان " در این روز بزرگ در وبلاگ خود مطرح کرده است.


به گزارش ندای سبز آزادی ، این فرمانده که تلاش دارد تا نام خود را پنهان سازد در وبلاگ خود می نویسد: " یادش بخیر ، زمانی که در جبهه بودیم،همیشه شب قبل از عملیات، حال بخصوصی حاکم بود. یگان ما، خط شکن بود.تکاوران لشگر ۵۵ هوابرد شیراز، در زمان حمله و یا ضد حمله، بدترین شرایط را شاهد بودیم.وقتی که دیگر هیچ راهی نیست، وقتی که از دست هیچ کس دیگری کاری بر نمیاید،تو هستی و ۴۵۰ نفر دیگر،که اولین خط را تشکیل میدهید،بار مسولیت سنگینی بر دوشت داری، و اگر شکست بخوری، تمام خط ریزش پیدا میکند. "

او سپس توصیه می کند: " پس تمام استعداد خودت را در این یک حمله زخیره کن، نترس، چون دشمنت بوی ترس را میشناسد.محکم بزن، با تمام قوا بزن،ترس را به دل دشمن ببر، بدان که او از تو بیشتر میترسد، و اگر در داخل ایران هستی، از هیچ چیزی نترس، چون در هر صورت داری دفاع میکنی، حتی اگر حمله ور شوی.

احساس میکنم که تظاهرات ۲۵ بهمن برای بسیاری از جوانان ما، دختران و پسران شیر دل ایرانی، دقیقا نماد همان احساسی بود که ما زمان جنگ داشتیم. و تاریخ یکبار دیگر تکرار میشود. و اینبار دشمن عراقی نیست، اینبار دشمن خود ضحاک است."

او در ادامه می نویسد: " نمیخواهم قهرمان سرایی کنم. نمیخواهم بگویم تو به عنوان یک ایرانی باید مسولیت به دوش بگیری،چون این وظیفه تو در مقابل تاریخ کشورت و جهان است که به دنیا نشان بدهی که هنوز زنده ایی، و هنوز به عنوان یک ایرانی زنده خواهی بود و مایه افتخار خودت و خانواده ات خواهی بود.نه اینکار را نمیکنم. من تو خواهر و بردارم ، و یا پسر یا دخترم که داری این نوشته را میخوانی را همسنگر خود میدانم، اصلا هم برایم مهم نیست چند سالت هست، کجا هستی، و چه میکنی.مهم این است که قلبت سبز باشد، مهم این است که ایرانی باشی.


مهم این است که این کلمات را درک میکنی و میدانی که در مقابل ضحاک قرار گرفتن یعنی چه.بدان که تو برای من، و تمام همقطاران زمان جنگ، یک همسنگر قهرمان خواهی بود.مطمعن باش که معلولان و جانبازان زمان جبهه ، آنانی که دست و پا ندارند، آنانی که ریه هایشان شیمیایی است، از هم اکنون به تو و نحوه حمله تو در روز ۲۵ بهمن مینگرند.تو دیگر یک نفر نیستی، تو یک واحد عملیاتی کامل هستی ، و چشمان امید ما به تو است .چشمان مادران و خواهران هم وطنت ،که امشب هم سر گرسنه بر زمین میگذارند به تو است.چشمان برادرانت که اعتیاد فرمایشی رژیم زندگیشان را تباه کرد به تو است.چشمان کارگران بی مزد و گرسنه،چشمان زندانیان سیاسی اوین ،چشمان همه بینوایان ایران که زیر دست و پای بسیج و سپاه در حال له شدن هستند به تو است. نسرین ستوده را مجسم کن، او هم یک خط شکن قهرمان است. "

میدانم که مسولیت سنگینی را بر دوشت داری ، و میدانم که هم اکنون تنها تو هستی که باید تصمیم بگیری، اما دوست دارم اولین خط شکن باشی ، و اگر اینطور بودی ، برای همیشه در کنار قهرمانان مدافع ایرانی در تاریخ قرار خواهی گرفت.


انتخاب با توست. روزی خواهد آمد که فرزندت از تو سوال خواهد کرد پدر؟ مادر ؟روز ۲۵ بهمن چه روزی بود؟
دوست دارم در ان روز لبخندی بزنی و بگویی،
روزی خواهد امد که فرزندت از تو سوال خواهد کرد پدر؟ مادر ؟روز ۲۵ بهمن چه روزی بود؟
دوست دارم در ان روز لبخندی بزنی و بگویی، آن روز ،
روز ما بود،
و من،
اولین خط شکن….

0 comments:

ارسال یک نظر