پناهیان نمایندگان مجلس را تهدید کرد: ازدیدار کنندگان با سران فتنه نمی گذریم

پناهیان  در ادامه واکنش اصولگرایان به ملاقات نمایندگان با سید محمد خاتمی مدعی شد:  نمایندگانی كه با سران فتنه ملاقات كرده اند می خواهند افراد مرده را نبش قبر كنند و نباید در مقابل آنها سكوت كرد.


به گزارش فارس ،  علیرضا پناهیان در همایش بصیرت كه در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: یكی از وظایف مهم ما شناخت اقتضائات زمان است، درباره فتنه ما نگرانی عمیقی نداریم، ما دل شیر داشته و از فتنه ها هراسی نداریم، خیالمان راحت است چون جامعه مسیر خود را در برابر فتنه ها پیدا كرده است. 


وی با بیان اینكه حق با تمام وجودش نمی تواند از ریزش ها در فتنه های آخرالزمان جلوگیری كند، بیان داشت: ما باید تلاش كنیم تا زمان شناسی برایمان حاصل شود، البته نیروهای مذهبی و انقلابی این شرایط را دارند كه وضعیت برایشان مشخص شده است ولی از برخی نمایندگان مجلس باید بپرسیم كه چرا بعد از وضوح حق با سران فتنه جلسه می گذارند.
پناهیان با بیان اینكه در برابر این اقدام نباید سكوت كنیم، تصریح كرد: در فتنه های اخیر ما افتخار داشتیم كه برخی از علما در مجامعی حضور پیدا كردند كه حتی فتنه گران در آنجا پایگاهی داشتند اما مواضع خوبی اتخاذ كردند، ولی كوتاهی هایی نیز از این طرف شاهد بودیم. 


وی که از نزدیکان دفتر رهبری است ادامه داد: اگر از بسیاری حق كشی ها و خون كشته شدگان مظلوم بگذریم، از رفتارهایی كه امروز شاهدیم نمی توانیم بگذریم، امروز باید از نمایندگان مجلسی كه با سران فتنه ملاقات می كنند بپرسیم چرا زمانی كه حق واضح شد در برابر باطل حرفی نزدید.
پناهیان با بیان اینكه هیچكس تضمین نكرده است كه كسانی كه با رای مردم وارد جایی می شوند تا ابد این پست را بر عهده داشته باشند، خاطرنشان كرد: چرا برخی ها كسانی كه دفن شده اند را نبش قبر كرده و آنها را احیا می كنند، آنها اگر به همین روال بخواهند ادامه دهند هیچ جایگاهی نخواهند داشت. 


وی با بیان اینكه ما اگر به جایی برسیم كه نفاق موجب ریزش نشود، مشكل برطرف خواهد شد، عنوان داشت: امروز به دودستگی مومنان در مقابل منافقان رسیده ایم، متاسفانه بعد از فتنه ما انواع شفاعت را مشاهده كرده ایم.
پناهیان با بیان اینكه ما برای گذشتن از فتنه های آخر الزمان به صفات خاصی نیاز داریم، تصریح كرد: ما باید گذشتن از كسانی كه دچار ریزش شدند را یاد بگیریم، چرا نمایندگان ما باید با كسانی كه اقدام اشتباهی انجام داده اند، دیدار كنند. 


مسئول اتاق فکر نهاد رهبری پیش از این مدعی شده بود در آينده افرادي با نمادها و شعارهاي ارزشي به جنگ ارزش‌ها مي‌آيند اما با پرده پوشي بسيار منافقانه پيچيده‌اي كه نمي‌شود به اين سادگي نامش را منافق گذاشت و ممكن است افرادي به اسم اينكه اينجا خوني به ناحق ريخته شده است، اشتباه كنند و با جمهوري اسلامي كنار نيايند اما خون به ناحق ريخته شده يك نفر با آبروي جمهوري اسلامي قابل مقايسه نيست كه برخي اين آبرو و عزت را در دنيا لكه‌دار كردند.
 

0 comments:

ارسال یک نظر