نامه تظلم سعید مرادی دانشجوی محروم از تحصیل گیلان به نمایندگان مجلس

سعید مرادی نقده فعال دانشجویی دانشگاه گیلان، که در کنکور کارشناسی ارشد امسال از سوی هیئت گزینش سازمان سنجش ممنوع التحصیل اعلام شده، طی نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رسیدگی به وضعیت دانشجویان محروم از تحصیل و بازخواست دولت پیرامون اِعمال محدودیت ها علیه فعالان دانشجویی و دانشگاه شد.

سعید مرادی نقده دانشجوی رشته حقوق دانشگاه گیلان و از فعالین دانشجویی مدیر مسئول سابق نشریه قوپوز، عضو شورای سردبیری نشریه چاغری دبیر انجمن شهریار و انجمن اسلامی و از فعالین دانشجویی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ایران می باشد.

این فعال دانشجویی محروم از تحصیل، اخیرا با ارسال نامه ای به نمایندگان مجلس، اعتراض خود را از بی پاسخ ماندن پیگیریها و تلاشهای خود در مراجعه به سازمان سنجش مقامات ومسئولین کشوری بیان داشته است.

وی در نامه خود خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، جواد جهانگیر زاده، نماینده ارومیه و همچنین علی زنجانی حسنلویی، نماینده نقده و اشنویه، خواستار نظارت و پاسخ خواهی از دولت پیرامون موضوع دانشجویان محروم از تحصیل و "ستاره دار" گردید.

این فعال دانشجویی در نامه خود همچنین به ادعاهای انتخاباتی رئیس دولت پیرامون دانشجویان اشاره کرده و نوشته است "باعث تاسف بسیار است که در مناظره های انتخاباتی به ویژه در مقابل میرحسین موسوی از پایبندی به قوانین دم می زدید اما به قوانین مصوب خودتان ترتیب اثر نداده و آنها را نقض می کنید. حل و رفع این تناقض آشکار و تبعیض آمیز بر عهده نمایندگان محترم مجلس است اما از آنجایی که ایشان را نازلتر از خود می دانید چندان امیدی به آن هم ندارم."

 طی سالهای اخیر – و بویژه ماههای گذشته- تعداد زیادی از فعالان دانشجویی و دانشجویان منتقد و معترض دانشگاههای مختلف کشور، توسط دفاتر حراست، کمیته های انضباطی، مسئولین دانشگاه و همچنین وزارت علوم دولت های نهم و دهم، مشمول اخراج، تعلیق از تحصیل و محرومیت از ادامه تحصیل شدند.

0 comments:

ارسال یک نظر