یک فعال کارگری: به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنیم

دبیرکل جامعه اسلامی کارگران با بیان اینکه کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از ابتدایی‌ترین حقوق خود محرومند گفت: در صورت به نتیجه نرسیدن خواسته‌های خود به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنیم.

به گزارش مهر، علیرضا صابر اظهار داشت: تمام بازنشستگان از مزایای جانبی زیادی از جمله سبد کالا و کمک هزینه سفر برخوردارند اما کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از ابتدایی‌ترین حقوق خود محرومند.

وی با اعلام اینکه از هفته‌های گذشته به ما وعده برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل تامین اجتماعی داده شده افزود: ما درخواست برگزاری این جلسه را هفته‌ها پیش ارائه کردیم اما اینکه چه زمانی این جلسه برگزار می‌شود هیچ اطلاع دقیقی و پاسخ مشخصی به ما نداده‌اند.

صابر در ادامه گفت: ما نیز همچون کانون بازشستگان منتظر واکنش وزارت رفاه و صندوق تامین اجتماعی هستیم و در صورت به نتیجه نرسیدن خواسته‌های خود به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کنیم.

دبیر کل جامعه اسلامی کارگران اظهار داشت: ما به تغییر ساختار سازمان تامین اجتماعی و تبدیل شدن آن به صندوق معترض هستیم و نسبت به استقلال مدیریت تامین اجتماعی تامین اجتماعی پافشاری می‌کنیم.

صابر با بیان اینکه نسبت به دریافت 6 درصد افزایش حقوق معترضیم تاکید کرد: این میزان افزایش حقوق به هیچ وجه قانع کننده جامعه بازنشسته کارگری نیست و این موضوع باید مطابق ماده 41 قانون خدمات مدیریت کشوری اجرا شود.

0 comments:

ارسال یک نظر