در خواست برای ترک مجمع عمومی سازمان ملل در زمان سخنرانی احمدی نژاد

حقوقدانان جنبش سبز مردم ايران از هيئت های نمايندگی کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواسته اند که به محض شروع سخنرانی احمدی نژاد، جلسه مجمع عمومی را ترک کنند. 

دراین بیاینه که نسخه ای از آن در اختیار جرس قرار گرفت، آمده است: شما پيش از آن که سياستمدار باشيد، انسان هستيد. احمدی نژاد قصد دارد در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در سپتامبر امسال شرکت نمايد. هنگامی که اين شخص تلاش می کند تا طرح های بيمار خود را نشر و اشاعه دهد، در سالن مجمع عمومی باقی نمانيد تا ناخواسته حامی اين به اصطلاح رئيس جمهور که منصوب حکومتی غدار و جنايتکار است نشويد!

حقوقدانان سبز افزوده اند: احمدی نژاد نماينده واقعی ملت ايران نيست. اين شخص آدمک دست نشانده محفلی شيطانی است که مسئوليت چندين بار کشتار دستجمعی و بی رحمانه، شکنجه، تجاوز، پيگرد غيرقانونی وساير جنايات هولناک عليه مردم ايران که هم بر اساس قوانين داخلی و هم بر اساس حقوق بين الملل جرم محسوب می شوند را بر عهده دارند. در صورتی که وی و همدستان شرورش به هر وسيله ممکن و ضروری متوقف نشوند، در آينده ای بسيار نزديک طرح های تروريستی و شيطانی شان به شيوه ای دهشتناک در برابر چشم جهانيان آشکار خواهد شد.

در خاتمه این بیاینه آمده است: ما حقوقدانان جنبش سبز مردم ايران همگام با اکثريت قاطع مردم ايران در کمال احترام از شما تقاضا می کنيم به محض شروع سخنرانی اين شخص، جلسه مجمع عمومی را ترک فرمائيد. اجازه ندهيد هيتلری ديگر از ميکروفون ها سوء استفاده کند.

حقوقدانان جنبش سبز مردم ايران، جمعی از حقوقدانان با تحصيلات حقوقی پايان یافته در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا (دو مورد اخير در گرايشات حقوق خصوصی، حقوق جزا و حقوق بين الملل) هستند  هستيم که  بيش از دو دهه به عنوان وکيل و مشاور حقوقی، و قاضی خدمت کرده اند. در وبسایت این گروه آمده است: سبز بودن نام ما به معنای وابستگی به چهره های شاخص جنبش سبز نيست و مسئوليت مواضع مان را خود بر عهده می گيريم.

0 comments:

ارسال یک نظر