در دیدار با خانواده تاجزاده عنوان شد: تقدیر کروبی از شکایت هفت اصلاح طلب علیه سردار مشفق

مهدی کروبی با حضور در منزل سید مصطفی تاجزاده، یکی از هفت شکایت کنندگان از سردار مشفق که به همین دلیل به مدت ۱۸ روز است در مکان نا معلومی نگهداری می شود، به دلجویی از خانواده وی پرداخت.

به گزارش تحول سبز، وی در این دیدار استقامت و شهامت تاجزاده و صبوری و اسقامت خانواده اش را ستود و اقدام شجاعانه شکایت از اقتدار گرایان و کودتاچیان را حائز اهمیت فوق‌العاده دانست و از اظهارات کذب و افترا آمیزی که در نواری در تیراژ وسیع توزیع شده است و تقریباً همه نیروهای انقلابی و مومن را زیر سئوال می برد اظهار تاسف نمود.

محتشمی پور همسر تاجزاده نیز در این دیدار با اعلام بی‌خبری از وضعیت همسرش و عدم پاسخگویی مقامات قضایی، احتمال فشار نیروهای امنیتی سپاه و همکاران مشفق را در این زمینه بی تأثیر ندانست و تحرکات اخیر ارگان کودتا در ایجاد جنجال تبلیغاتی و انتشار اخبار کذب و بر آمده از شنودها را مؤید ادعای خود دانست.

وی همچنین مشکلات به وجود آمده برای کروبی را در شب‌های قدر، هر چند توسط نوخاستگانی بی‌ریشه صورت گرفته است، را حاصل تدبیر دشمنان انقلاب ارزیابی کرد که نه امام را قبول داشته و دارند و نه یاران و مریدان و همفکران وی را برمی تابند.

وی اظهار امیدواری کرد بزرگانی که مصلحت کشور و نظام و مردم را بر قدرت طلبی اقلیتی خشونت طلب ترجیح می دهند، در مقابل اینگونه اقدامات غیر اخلاقی و غیر شرعی ساکت نمانند و مسئولین مربوطه هم بیش از این در مقابل گروه‌های خودسر اغماض ننمایند تا بیش از این شائبه مصونیت آنان و ارتباطشان با ارگانهای رسمی صورت نگیرد.

در پایان این دیدار کروبی اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر تدبیری برای آزادی همه زندانیان سیاسی اندیشیده شود.

0 comments:

ارسال یک نظر