موسوی: تخريب و تجاوز به حقوق مردم و برگزاری همزمان دعا، نشان از دوگانگی در رفتار و اعتقاد هتاکان است

ميرحسين موسوي در دیدار با مهدی کروبی گفت:اينكه اين افراد حرمت اين شب ها را نگه نمي دارند و اين اقدامات سخيف را صورت مي دهند، نشان از بيگانگي و نااشنايي آنان با اصول اسلام است. ابتدا اقدام به تخريب و تجاوز به حقوق مردم مي كنند و چند دقيقه بعد مراسم دعا برگزار مي كنند. اين خود نشان از دوگانگي در رفتار و عقايد است."

به گزارش خبرنگار سحام نيوز اين ديدار كه  با هدف دلجويي از مهدي كروبي در پي حملات پي در پي به منزل ايشان، انجام گرديد؛ در ابتدا ميرحسين موسوي و خانم رهنورد از خسارت هاي وارده به ساختمان بازديد كردند. پس از آن  موسوي و رهنورد در منزل مهدي كروبي حضور يافتند و با  کروبی  به گفتگو پرداختند.

در اين ديدار فاطمه كروبي ضمن خوش آمد گويي به ميرحسين موسوي و  رهنورد،اقدام اخير اين اراذل و اوباش را وحشيانه و بدور از انسانيت دانست و افزود:"متاسفانه اين افراد بدون رعايت حقوق مردم و نيز بدون درنظر گرفتن حرمت شب هاي قدر، اقدام به تخريب اموال ، فحاشي و نيز تجاوز به حقوق شهروندان و همسايگان نمودند تا آنجا كه چادر از سر يك زن مسلمان نيز كشيدند." فاطمه كروبي در ادامه افزود:"اميدواريم هيچ گاه در تاريخ اين انقلاب شاهد اين رفتارها نباشيم".

ميرحسين موسوي نيز با اظهاار تاسف از وقايع رخ داده در شب هاي قدر گفت:"اينكه اين افراد حرمت اين شب ها را نگه نمي دارند و اين اقدامات سخيف را صورت مي دهند، نشان از بيگانگي و نااشنايي آنان با اصول اسلام است. ابتدا اقدام به تخريب و تجاوز به حقوق مردم مي كنند و چند دقيقه بعد مراسم دعا برگزار مي كنند. اين خود نشان از دوگانگي در رفتار و عقايد است."

مهدي كروبي نيز در اين ديدار ضمن خيرمقدم و عرض تشكر از ميرحسين موسوي و  زهرا رهنورد، گزارشي از اين 5 شب ارائه نمود.

لازم به توضيح است صبح روز حادثه، ميرحسين موسوي در تماسي تلفني با مهدي كروبي از اعلام آمادگي خود جهت حضور در منزل وی خبر داده بود.

0 comments:

ارسال یک نظر